Hardst wat je gereden hebt in je polo !

Hardste dat ik tot nu toe heb gedaan was 150. Wil nog eens harder proberen maar tis erg druk altijd op de snelweg. [emoji15] En anders bebouwde kom 70. [emoji85] Ja 50 is echt te sloom. In de bebouwde kom.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Kinderen rij ik niet aan. En ze moeten op de stoep spelen en niet op de weg.

2 dingen die ik hierover wil zeggen ivm kokend bloed.

1: wacht maar tot jezelf kinderen hebt.
2: spelende kinderen met bijvoorbeeld een bal, bal rolt tussen een paar auto's door de weg op. Kind rent erachter aan en daar komt Do met 70 km per uur aan.

Heb pas geleden nog iemand uit zijn auto getrokken wegens te hard rijden in een 30 zone. Die jongen mag van geluk spreken dat hij zijn tanden nog heeft. Hij was zo bang dat hij later aanbelde met excuses en dat hij zijn rijstijl zou verbeteren, een beginnend bestuurder met 1,5 jaar zijn rijbewijs en 1 auto al totall loss.
 
Precies dit..!
En daarbij wij als volwassen mensen hebben het verstand of zouden het verstand moeten hebben... om te weten dat kinderen heel onvoorspelbaar kunnen zijn.
Ben trotse oom van een meid van 1,5 moet erniet aan denken dat een halve zool haar aanrijd omdat die het nodig vind om in bebouwde kom 70 te gaan rijden.
Klaar
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!