Hardst wat je gereden hebt in je polo !

Op de a28 op zondag ochtend kan je me vaak vinden met 180 km/h
Maar dat is ook het hoogst haalbare in mijn bm. In het toerenbereik is nog wel wat over maar bij de 1.2 niet. :(.
 
Poosje geleden weer op de Duitse autobahn geweest... Kon toch weer niet laten om even het gas in te trappen. Heen weg 192km/u zie foto en terug 198km/u licht bergaf :mrgreen: daar helaas geen foto van gemaakt. Helaas net de 200 niet gehaald. Wie weet ooit nog eens... Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    587.9 KB · Weergaven: 48
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
ondertussen mijn record van 185 verbroken voor : 199! en nee, hij kan niet harder.. hij houdt hem voor zijn gevoel in een elektronische begrenzing.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Zo, eerste keer met de voet op het gaspedaal. Zweethanden, maar moeiteloos. Alleen vervelend dat Duitsland ook grijze linksrijdende mensen met trage Opel corsa's kent. Daarom niet de tijd gehad om de max aan te raken.

6a02612ea21585c3042c6f197397d26a.jpg
 
Volkswagen  Polo GTI  1.8 TSI 192pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!