Happyman's Zilveren Polo 6R BM - UPDATE

Grappig dat jullie hetzelfde zeggen/denken. M'n buurman gaat z'n remklauwen rood spuiten en vond dat ik dat ook moest doen, maar rood/blauw is echt voor gti/tsi en niet voor een Polo BM met 0-100 in 5 minuten :)

@Maik

Als ik thuis ben check ik de materialen die ik gebruikt heb!
 
Hahaha, in princiepe heeft idere kleur wel wat...behalve roze natuurlijk. Goud is voor Brembo, oa Impreza STi. En met gele klauwen heb je automatisch keramische schijven... Dus, neem gewoon de kleur die je mooi vind.
En wat de subwoofer betreft, ik wil de platte actieve subwoofer van Pioneer tussen mn dubbele bodem plaatsen. Of onder de stoel als daar ruimte voor is.

Suc6 met de klauwen.
Ciao, Guido.
 
@kleuren

De kleur is erg persoonlijk. Zelf vind ik zwart erg netjes staan, de trommels vallen dan niet zo heel erg op. Dat vind ik het nadeel van bijv rood, dan vallen je trommels zo ontzettend op. Mooi bij remklauwen, maar niet bij trommels. Maar ja, ieder z'n eigen smaak. Als het maar geen roze is ;)

@Johan

Ik zal je advies meenemen! Twijfel nog erg over wat te doen, maar zal eens langs Pim Tensen (aanrader) rijden voor wat diepgaandere informatie.
 
Voor heb ik gemonteerd, alleen die achterste heb ik teruggestuurd, omdat het mechanisme niet werkte. Heb een refund gehad en geen nieuwe besteld eigenlijk.
Toen zag ik alleen het logo zonder mechanisme, toen had ik zoiets van... Bespaard me weer wat centjes!
Moet alleen nog even uitvinden als je alleen het logo eraf kan halen. Als het morgen een beetje mooi weer is, ga ik wel een poging wagen om even te kijken ;)
Keep you in touch! :)
 
Lees net een stukje dat er stickersetjes zijn die je op je embleem kan plakken. Schijnt zelfde te zijn als RB styling, maar dan slechts 10 euro, kan je je logo laten zitten en als het niet bevalt trek je het er zo vanaf!

Zal meer info van de week plaatsen!
 
ja die 110 euro ik vond het ook beetje duur maar goed ik heb ze uiteindelijk maar gewoon gekocht...het zijn idd stickersetjes maar ze zijn wel erg stevig (je kan er gewoon met een hogedruk spuit er over heen)
ik merk dat het opplakken van stickers meestal niet "EVEN" erop plakken is...bestickeren is een vak apart...maar goed voor 10 euro is het geen geld en worth a shot Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!