Handsfree klinkt ver weg

Jiskefet1984

Actief lid
Hi,

Mijn handsfree klinkt heel erg ver weg.
Sinds ik de auto gekocht heb, had de handsfree het prima gedaan tot vorig week. Ik zat met iemand te bellen en de persoon klonk heel ver weg, ik dacht eerst dat het misschien een slechte verbinding was. Tot ik net ook door iemand gebeld werd en toen wist ik dat er iets aan de hand is met de handsfree.

Ik ben net 30 minuten bezig geweest om uit te zoeken wat het probleem kan zijn, Bluetooth verbinding gereset en opnieuw aangemeld op de radio, telefoon uit en aangezet. Instellingen in de radio kan ik ook niks bijzonders vinden en heb ik verder ook niet aangezeten. Instellingen in de telefoon heb ik gekeken, ook daar zou ik niet weten wat het kan zijn en ook nergens aan gezeten.

Het casten (geluid) van YouTube, doet het wel normaal, het is echt het bellen.

Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
heb je het volume al harder gezet?
Natuurlijk lol. Om het beter te begrijpen, het klinkt als, of het geluid uit een klein speakertje komt, het geluid lijkt wel uit de radio te komen ipv de speakers van de auto. Heel erg vaag is het.

Ik probeerde het ook op te nemen, maar ik kan geen video of alleen geluidsfragment opnemen als ik aan het bellen ben (voicemail)

ja gewoon als je aan het bellen bent kun je het volume veranderen
Ja, dat begrijp ik. Het geluid is niet zoals het hoort, of je nu de volume op zijn hardst zet, het blijft ver weg. Ik kan de persoon niet eens horen tijdens het rijden op de hoogste volume.

Ik weet natuurlijk dat je de volume zachter en harder kan zetten hehe.

Dit was na de aankoop niet zo geweest. Dit is ook tot nu toe de beste handsfree die ik gehad heb, want de persoon aan de andere lijn verstaat mij ook altijd erg goed vergeleken met andere handsfree die ik gehad heb in de andere auto's.

Je moet het zo zien, net of dat mijn telefoon op de handsfree staat, daar klinkt het naar maar dat is niet het geval.

Er is dus echt iets aan de hand, misschien wel weer een klus voor VW, afspraak maken zucht!

Probeer een andere telefoon aan de auto te koppelen en ga wat belletjes plegen. Dan kan je kijken of het probleem blijft bestaan en dat het niet gewoon aan je telefoon ligt

Volkswagen  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!