Halogeen verlichting

ik heb een vraag over mijn verlichting. Ik begrijp dat het vrij simpel is om van halogeen naar xenon led verlichting te gaan. Maar dat het door de boordcomputer niet mogelijk is om van xenon led verlichting naar halogeen te gaan, tenzij je er flink wat geld voor neerlegt. Nu is mijn vraag raakt de boordcomputer van streek/ gaat ie stuk als ik de stekkers van de xenon led verlichting nergens aan aansluit?
 
Bedankt voor de snelle reactie.

Het zit hem zo. Mijn lampen zijn de afgelopen 3jaar twee keer gestolen en is het raampje 8x stuk geslagen. Ik wil de originele bedrading behouden zodat ik de xenonlampen er altijd weer in kan plaatsen. En dan halogeen plaatsen en apparte bedrading met schakelaar aanleggen. Dan heb ik hopelijk geen slapeloze nachten meer.
 
Klopt, ik wil graag mijn polo gti nog een paar jaar houden tot dat ik weer een ander model neem. Maar als ik hem verkoop op inwissel wil ik wel weer de xenon er in zetten omdat die er origineel in zitten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!