Hallo allemaal

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Gerrit 23 jaar en ik kom uit oldenzaal overijssel.

En deze 9n3 is sinds december 2014 mijn vriend, het is een 1.2 met 60 pk en komt uit 2009
Ik ben momenteel bezig om hem naar mijn smaak te voldoen

Zo zag hij er eerst uit:
b63c81d274ebc7d7cfe58ac5b0dd11c0.jpg
1df4fee1e385f37436624a1edcbcfa43.jpg



En op dit moment ziet hij er zo uit:
fa6173f7fd523dd9e8565533f174e421.jpg



3650c175fb75cb96ab0a2538a4aa98cd.jpg


Heb inmiddels dit aan gedaan

-Gti bumper look
-Alle zwarte strips en spiegels in kleur laten spuiten
- xenon verlichting
-schroefset
-sport velgen 16"
-sport uitlaat
- zijruiten en achteruit met folie getint

Van binnen heb ik alleen andere radio in gezet
:
52e3a317f046497eeac9a6fe9f91943f.jpg


Zit verder een jbl versterker met jbl luidsprekers achter.

Ergens in januari wil ik andere velgen onder me vriend zetten vanwege rondom diepe stoeprand schade en wou dan 17 inch eronder doen, en zat te denken om devil eyes koplampen te kopen.

Als jullie nog meer suggesties hebben om mijn vriend nog mooier te krijgen dan hoor ik het graag.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 57 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en qwiznx
Dankjewel, ja vind de velgen ook mooi staan maar erge stoeprand schade en 1 velg heeft zo klap gekregen dat de rand krom is[emoji15]moest uitwijken voor een tegenligger. Ja klopt dat idee had ik al vorige week in gedachten. maar waar kun je die lipjes krijgen?
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 57 pk 
Welkom hier Gerrit! Misschien zie ik je nog wel eens rijden.

Mooie metamorfose heeft jouw Polo al gehad. Persoonlijk zou ik er geen devil eyes erin doen maar GTI koplampen, dat staat vast goed bij het witte.


Haha vast wel een keer[emoji106]dan knipper maar keer met het licht.dankjewel. Gti koplampen? Had je toevallig foto ervan?
Mvg
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 57 pk 
Welkom op het forum Gerrit! Je bent al lekker aan de slag geweest met je 9N3. Wat een verschil of die lijsten rondom en spiegels ongespoten zwart zijn of mooi in kleur van de auto. Het verandert de complete 9N3!!

Zwarte koplampen zouden idd ook al meer in de GTI look passen die je aanhaalt met de grill. Ik verwacht dat hier ook nog wel een keer een GTI honeycomb mistlamproosters en een setje GTI zijskirts ;). Zodra je eenmaal het virus te pakken hebt.
 
Welkom op het forum Gerrit! Je bent al lekker aan de slag geweest met je 9N3. Wat een verschil of die lijsten rondom en spiegels ongespoten zwart zijn of mooi in kleur van de auto. Het verandert de complete 9N3!!

Zwarte koplampen zouden idd ook al meer in de GTI look passen die je aanhaalt met de grill. Ik verwacht dat hier ook nog wel een keer een GTI honeycomb mistlamproosters en een setje GTI zijskirts ;). Zodra je eenmaal het virus te pakken hebt.

Dank u , ja dat zijn de kleine dingetjes ,ik zal het op me lijstje zetten[emoji106] haha inderdaad de virus begint te komen[emoji12]
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 57 pk 
Welkom Gerrit!

Wellicht zie ik je nog eens voorbij knallen in t oosten ghehe.

Polo staat er netjes bij!
En denk idd ook dat gti lampen hum goed staat.

Bij mijne in ieder geval wel :)

Haha vast wel een keer[emoji106]

Dankjewel jij hebt ook een mooie polo als ik zo bekijk. Heb je meer foto's ? Ja denk dat ik de gti koplampen maar ga kopen[emoji106]
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 57 pk 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!