H8 Led's Canbus (mistlampen)

Johan zei:
Gewoonjan, Xenonlamp heeft de "niet-mooi-geld-terug" regeling..
weet ik, maar je betaald toch wel de verzendkosten, of heb ik mij niet volledig ingelezen? :oops:
en ik moet nu helaas even zeer flink op m'n centen letten vanwege 't feit dat ik in september op eigen benen sta :oops:
maw alvast de dingen uitzoeken die ik wil hebben en dan later als 't budget 't wil de dingen kopen :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Gewoonjan zei:
@ Xenonlamp,
kun jij/kunnen jullie garanderen dat deze echt een witte uitstralling heeft en niet lijkt op bijv. de osram nightbreaker plus lampen? of zoals in mijn geval de action lampjes van 3 losse eurootjes :lol:


ja dat kunnen we garanderen, de gebruikte foto's op de website zijn ook onze eigen foto's
 
@Xenonlamp,

Vergeef me, heb nog niet op jullie naam gegoogled... :oops:
Mijn GTI komt fabrieks af met xenon, heb je enig idee, of de leds voor mist / bochtenverlichting net zo wit als de xenon is?

En is er een mogelijkheid om deze lampjes bij jullie te verwisselen voor leds?
 
Xenonlamp zei:
ja dat kunnen we garanderen, de gebruikte foto's op de website zijn ook onze eigen foto's
toch jah? Big Grin
nice! ^^
dan wordt 't eind september voor mij eens kijken wat ik kan qua budget :lol:
(sorry klinkt vreemd, maar ik begin komend september op de uni en dan is 't oppassen met 't geld)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!