H8 Led's Canbus (mistlampen)

Me opa is 55 jaar ingeneur elektrotechniek bij ITT geweest en die vertelde mij dat led niet straalt, maar alleen verlicht. Je zal dus een minder licht oppervlakte hebben dan halogeen...
Heb er ook naar zitten kijken, maar heb uiteindelijk de Alpha Lights Platinum White H8 gekocht... Zuiver wit licht!
 
Deze heb ik net als Mitchi3 ook in me Bluemotion zitten...zijn perfect Big Grin No problems here!

[resize=600:1wu83uv9]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/284461_10150393774843275_647998274_10606110_5288026_n.jpg[/resize:1wu83uv9]
 
Heb je dit ook gelezen, onder op de pagina:

Nicht im Bereich der StVO zugelassen. Nur für den Motorsport und Showzwecke!!

Volgens mij mag je hier op de openbare weg niet eens mee rijden. Of lees ik dit verkeerd...
 
ze branden bijna nooit...alleen als je de bocht neemt (dus met knipperlicht) dus je kan er bijna niet voor gepakt worden...ik rij er al maanden mee rond nooit aangehouden. dat het niet gebeurd is betekent niet dat het niet kan gebeuren maar goed ik heb gewoon de risico maar genomen.

je moet het helemaal zelf weten of course...maar weet niet eens of onze blauwe vrienden hiermee moeilijk gaan doen? denk eerlijk gezegd niet... :roll: Maybe weet Johan hier iets meer over :roll: ?
 
mitchi3 zei:
Me opa is 55 jaar ingeneur elektrotechniek bij ITT geweest en die vertelde mij dat led niet straalt, maar alleen verlicht. Je zal dus een minder licht oppervlakte hebben dan halogeen...
Heb er ook naar zitten kijken, maar heb uiteindelijk de Alpha Lights Platinum White H8 gekocht... Zuiver wit licht!

Daar zit wel wat in ja. De straal die een led afgeeft is minimaal. Die h8 lampen van jullie lijkt me ook wel wat.
 
ik had nog op de planning staan om zowel de h4 lampen als de h8 lampen van alpha lights te kopen en te instaleren :lol:
maar dan heeft h4 dus geen zin zoals jij mij zojuist hebt laten inzien :roll:
(en om nou een kerstboom van m'n auto te maken heb ik ook geen zin in :oops: )