H8 Led's Canbus (mistlampen)

Me opa is 55 jaar ingeneur elektrotechniek bij ITT geweest en die vertelde mij dat led niet straalt, maar alleen verlicht. Je zal dus een minder licht oppervlakte hebben dan halogeen...
Heb er ook naar zitten kijken, maar heb uiteindelijk de Alpha Lights Platinum White H8 gekocht... Zuiver wit licht!
 
Deze heb ik net als Mitchi3 ook in me Bluemotion zitten...zijn perfect Big Grin No problems here!

[resize=600:1wu83uv9]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/284461_10150393774843275_647998274_10606110_5288026_n.jpg[/resize:1wu83uv9]
 
Heb je dit ook gelezen, onder op de pagina:

Nicht im Bereich der StVO zugelassen. Nur für den Motorsport und Showzwecke!!

Volgens mij mag je hier op de openbare weg niet eens mee rijden. Of lees ik dit verkeerd...
 
ze branden bijna nooit...alleen als je de bocht neemt (dus met knipperlicht) dus je kan er bijna niet voor gepakt worden...ik rij er al maanden mee rond nooit aangehouden. dat het niet gebeurd is betekent niet dat het niet kan gebeuren maar goed ik heb gewoon de risico maar genomen.

je moet het helemaal zelf weten of course...maar weet niet eens of onze blauwe vrienden hiermee moeilijk gaan doen? denk eerlijk gezegd niet... :roll: Maybe weet Johan hier iets meer over :roll: ?
 
mitchi3 zei:
Me opa is 55 jaar ingeneur elektrotechniek bij ITT geweest en die vertelde mij dat led niet straalt, maar alleen verlicht. Je zal dus een minder licht oppervlakte hebben dan halogeen...
Heb er ook naar zitten kijken, maar heb uiteindelijk de Alpha Lights Platinum White H8 gekocht... Zuiver wit licht!

Daar zit wel wat in ja. De straal die een led afgeeft is minimaal. Die h8 lampen van jullie lijkt me ook wel wat.
 
ik had nog op de planning staan om zowel de h4 lampen als de h8 lampen van alpha lights te kopen en te instaleren :lol:
maar dan heeft h4 dus geen zin zoals jij mij zojuist hebt laten inzien :roll:
(en om nou een kerstboom van m'n auto te maken heb ik ook geen zin in :oops: )
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan
de H8 lampen van Alpha Lights zijn wel goed hoor alleen ze geven niet zoveel licht als bijvoorbeeld Halogeen :)
ik reed vandaag de parkeergarage in met mistlampen aangeschakeld dat staat toch erg sjiek! Big Grin
 
Ik wil/wou deze week alpha's bestellen (H7, H8, H11)
Nu twijfel ik toch over de H7 omdat dit toch een pak meer brandt dan het mistlicht of grootlicht.. Moeste deze niet mogen is het toch een groot risico.. Ik volg dit op de voet..

Grtz
 
Ik heb op een ander forum gelezen dat 8000k max is voor H7.. Staat idd in de beschrijving dat ie verboden is (maar zo goed is mijn duits niet dus weet niet de exacte vertaling) maar ik weet niet of dit een probleem kan en mag geven.. Iemand meer op de hoogte qua wetgeving??
 
mwoah ik denk dat je met die lampen dan in de richting gaat van een xenon setje, in de zin van dat ze te veel lumen geven ;)
iig dat is mijn vermoeden, en dat betekent dus, koplampreinigingsinstalatie en automatische hoogteregeling :roll:
kun je wat dat betreft ook meteen een xenon setje erin knallen, heb je zelfde look en meer functionaliteit :lol:

maar wat er nou precies is met die lampen zou ik ook niet weten :oops:

@ sjakie
qua h4 lampen rijd ik rond met die van de action :lol:
zijn ook al een stuk witter dan de standaard h4 lampen en wat ik zo zie van foto's benaderen ze wel een beetje die osram's enzo, maar zeker weten doe ik 't pas als ik ze naast elkaar zie Stick Out Tongue
maar goed, ik wil 't liefste witte xenonlook lampen, alleen 't enige jammere is dat ik heb gemist bij die van alpha lights dat deze niet de weg op mogen :lol:

@KYC
hoe bedoel je niet zoveel licht? :shock:
alpha lights propageert juist met een hogere licht opbrengst door die lampen :roll:
maar 't staat sooowieso super nice!
ik ben alleen benieuwd waarom die lampen niet toegestaan zijn op de weg :?:
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan
ja ze geven wel goed licht alleen wanneer ze aangaan bij de bochten vind ik dat ze niet zoveel licht opgeven zoals je dat gewend ben bij Halogeen Stick Out Tongue
ik heb eigenlijk geen idee waarom ze niet toegestaan zijn op de weg...en waarom zouden de H4/H7 Alpha Lights niet geschikt zijn voor de snelwegen? volgens mij kan dat geen kwaad...volgens mij zijn die Dimlichten wel mooi wit...kvind de OSRAM nightbreaker Plus in ieder geval nog iets te geel naar mijn mening :roll:
 
Gewoonjan zei:
mwoah ik denk dat je met die lampen dan in de richting gaat van een xenon setje, in de zin van dat ze te veel lumen geven ;)
iig dat is mijn vermoeden, en dat betekent dus, koplampreinigingsinstalatie en automatische hoogteregeling :roll:
kun je wat dat betreft ook meteen een xenon setje erin knallen, heb je zelfde look en meer functionaliteit :lol:

maar wat er nou precies is met die lampen zou ik ook niet weten :oops:
:

Kan idd de reden zijn, maar dan vind ik het raar dat ook de Philips LED W5W Blue Vision 6000K niet mogen... Dit heeft toch niets met lumen, xenon of hoogteregeling te maken? Of wel?
 
Vreemd dat die philips LED's niet mogen.. Waar heb je die informatie vandaan dan?

@gewoonjan: Heb je die platinum whites al besteld? Zou je eens een willen foto maken als je ze hebt ingebouwd? Ben namelijk benieuwd hoe fel ze zijn, en de kleur
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!