H4 Koplampen ipv H7

beste allen,
Vandaag mijn apk en de beste meneer belt mij dat mijn aftermarket koplampen net iets te hoog staan voor apk goedkeur, helaas kan hij de lampen niet afgesteld krijgen op de juiste hoogte.
Nu kijk ik dus eventjes voor een snelle fix naar H4 koplampen om toch de goedkeur te krijgen.
Is het zomaar mogelijk om H4 koplampen te plaatsen terwijl ik normaal H7 heb.
Moet ik nog iets coderen of gaat het gelijk goed.
Thanks alvast

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
volgens mij is het gewoon plug en play

koplamp versteling om af te stellen zal wel door / dol draaien je kan hem wel afstellen moet je de lamp er ff uitpakken en dan naar beneden draaien
of de koplamp in zijn geheel ff kantelen als het heel iets is red je dat mischien net
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
Toevallig afgelopen weekend deze 'upgrade' gedaan. Ik heb originele H7 lampen gekocht en gemonteerd. Het werkt, alleen is het de bedoeling dat bij het inschakelen van grootlicht beide pitten gaan branden. Omdat het origineel is ingericht op H4 gaat het dimlicht nu uit. (anders wordt het H4 lampje te heet, daar zitten 2 gloeidraden in 1 pit)

Dit moet nog omgezet worden met VCDS. Echter heb ik momenteel al veel meer licht met grootlicht dan origineel... ik ben benieuwd hoe het lichtbeeld zal zijn als beide pitten per unit branden. Qua dimlicht is er ook een verbetering, let wel, dit is gebaseerd op onze garagedeur, vanavond de praktijktest ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Gaat inderdaad over de uleds.
We hebben ons wezenloos gedraaid.
Voor nu is het ff oke, ga binnenkort als ik tijd heb zelf nog ff kijken.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!