H4 bi led kit can-bus 5700k, hilox evolution

Ik zou het persoonlijk niet doen.
Ten eerste is de Polo een zeikerd als het op andere verlichting aan komt. Storingen overal.
Ten tweede zijn de H4 units niet al te best met halogeen lampjes. Dit versterk je door er een sterkere xenon of LED lamp in te doen. Ik zal je een betoog over brandpunten en stralen van parabolische reflectoren besparen.

Wil je beter licht? Haal een paar H7 units van de 6R of 6C.

Nu weet ik wel dat ik een vrij sterke drang heb om alles af te keuren wat niet oem of 'sjonnie' is. Maar toch denk ik dat €200 zo beter te investeren is in betere verlichting Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: Durban en tonykart
Mee eens, aftermarket xenon in reflector lampen gaat vaak geen goed lichtbeeld opleveren en een hoog sjonnie gehalte. Neem dan originele led bi-xenon verlichting, als je het goed doet wel vrij prijzig en extreem diefstal gevoelig. Ik durf het niet meer aan in Utrecht.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Past een xenon set uit 2014 in een polo uit 2010? Simpel aan te sluiten door plug and play met een stekker of? En moet er nog iets gecodeerd worden als je geen drl hebt?
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!