Guido6r BM Candy White eindelijk FOTO UPDATE P3

Re: Guido6r BM Candy White HIJ IS BINNEN! Zaterdag rijden.

ger zei:
KYC zei:
jammer dat het slecht weer is het shooten van die foto's is dan niet zo mooi meer maar dat maakt niet uit lijkt mij...

kom maar naar hier 37 graden

groeten uit zakhyntos
ger
:shock: damn! hier regent het flink!! maar goed aankomende woensdag naar Rome Big Grin
dus dat maakt me dagje weer een stuk beter ;)
 
He he, het was het wachten waard!!! Ik heb m eindelijk! Mn Candy White BM!!!

Ik ben er uiteraard ook meteen mee aan de slag gegaan....
- Green air luchtfilter geplaatst,
- 18 inch velgen gemonteerd,
- Ramen profesioneel rondon 35% laten tinten,
- Alle emblemen eraf gehaald,
- Kentekenplaathouden veranderd/ dikke letters,
- Led Drl, stadslichten en kentekenplaatverlichting,
- Sierstuk op einddemper laten plaatsen,
- Jela alle Vagcom aanpassingen laten doen incl nederlandse taal.
- En last but not least... het TSI interieur!!! Ben ik heel erg blij mee.

Zaterdag meteen mee op vakantie. Ben erg benieuwd. Hier al wat foto's:

FotoC4LCIKHG-1.jpg
FotoY6JISLDR-1.jpg
FotoTUXVUP38-1.jpg
FotoIITEJJZY-1.jpg
FotoJTRTZ4ST-1.jpg
FotoVIOCZDWB-1.jpg
 
Hoeveel was je kwijt voor het 35% tinten rondom? Ik krijg zaterdag mijn Highline, en daarvan zijn alleen de achterste + achterruit getint, maar ik wil eigenlijk ook de zijruiten (hoewel ik weet dat het "eigenlijk" niet mag). :shock:
 
Ramen zijn door een oude zakenrelatie gedaan. Ik dacht 450 euro rondom en iets van 75 euro per raam en 150 voor achterraam. En mag dat dan niet voor??
Velgen zijn 8J breed en et 35. Staan echt heel erg dik en breed onder de 6R, al zeg ik het zelf. 'T ken njet"
 
zeer netjes dat Carbon middenconsole hoeveel had je daarvoor betaald? ik wilde het maybe ook van Ebay afplukken en dan zelf erop zetten. je kunt ook die spiegels doen maar op een zwarte auto springt dat niet echt eruit...op jouw auto wel!!

Dat witte climatronic is dat in te stellen of heb je dan een hele andere climatronic unit nodig?
 
ik heb nog bij deze polo staan kijken,viel zeker op in de showroom ( onze polo komt ook bij avenu vandaan,aleen niet de aflever beurd gehad zoals jou vrees ik,zacht uitgdrukt)

erg mooi gedaan vind ik zelf,.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!