Guido6r BM Candy White eindelijk FOTO UPDATE P3

Hallo allemaal,

Ik zal mij ook eens even netjes voorstellen. Ik ben Guido, 33 jaar en kom uit Diemen. Ook ik ga eraan geloven... een nieuwe Polo!! Ik ben er heel erg benieuwd naar. Ik heb altijd dikke en snelle auto's gereden maar na vele problemen en hoge kosten ben ik nu verstandig geworden en heb een nieuwe Polo 6R BM Comfortline besteld.
Uiteraard zal deze weer een persoonlijk tintje krijgen zodat het toch weer een beetje een "Guido auto"wordt. Lees vette bak.
Alleen is het jammer dat je dan weer zo lang op zo'n mooie auto moet wachten.

Dit heb ik zo'n beetje beteld:
- Polo 6R BM Comfortline
- 5 deurs met el. ramen achter,
- Digitale climate controle,
- Multimediabox,
- RCD310,
- Klasse 3 Alarm,
- Multifunctioneel Stuurwiel,
- En Jawel!!! Sportief interieur uit een TSI(van mn ouders) die krijgen mijn bm interieur!
- Rondom getinte ramen 35% Trimline,
- 18" Rosso rr7 velgen,
- Originele VW Alu pedalenset,
- Carbon Middenconsole.

Dat was het wel zo'n beetje. Ik kan niet wachten tot ik m heb. Ik hoop met een week of 3. Weten jullie waar ik de LED dagrijverlichting kan krijgen en welke ik dan nodig heb? Ik dacht de 9-leds. En welke VAG-com aanpassingen ik allemaal kan doen op mijn BM? Ik had er wel een topic over gezien maar kan deze niet meer vinden. Thanks.

Ciao, Guido.
 
Re: Guido 6r is in afwachting...Candy white BM Comfortline

Welkom hier, ik vind de velgen super mooi.

p9Rosso20RR7-1.jpg
 
Re: Guido 6r is in afwachting...Candy white BM Comfortline

welkom Guido
dat is een leuke polo en je hebt geluk dat je het intrieur kan ruilen
hoe lang moet je nog wachten op de polo
en hier heb je de VAG- com aanpassingen

Jela kan de volgende aanpassingen doen aan jouw 6R:

- 1 alarmbeep bij vergrendelen (deze is handig en hoef je niet te kijken naar de auto of je deze sluit)
- 2 alarmbeeps bij het ontgrendelen (Indien geen alarm dan gaat dit via de toeter, is echter te hard)
- Selective locking (alleen bestuurder portier openen of alle portieren en achterklep tegelijk open)
- Autolock (deuren sluiten bij 15 km)
- Autounlock (alle deuren gaan automatisch open bij het verwijderen van de sleutel of openen bes.portier)
- Regenlock (nog niet getest; update werkt niet)
- Gordelwaarshuwing aan- uitschakelen
- Bergassistent / Hill Hold Control funktie kort/middel/lang (standaard middel plusminus 2 sec, lang is plusminus 5 sec)
- Comfort turn signaal aan/uit (en aantal knippers1--5; standaard op 3)
- Tear wiping (na wissen na een korte pauze)
- coming home (via mistlampen of grootlicht)
- Dagrijverlichting uitschakelen (of activeren dat je deze zelf aan en uit kunt zetten middels de handeling zoals beschreven in de handboek. Anders kan dit niet ook al staat dit in de handboek)
- Bochtenverlichting inschakelen (of uitschakelen), ook als deze niet besteld is!

l/100km naar km/l

DIT IS ECHTER AFHANKELIJK VAN TYPE MODULE:
- 6R0 937 087 A,B,C... (entry-level)
A,B, F type niet alle instellingen mogelijk, geen coming home, geen bochtenverlichting mogelijk (indien niet besteld) . Andere typen niet getest.
- 6R0 937 088 A,B,C... (mid-level)
Alle bovengenoemde instellingen mogelijk, zit in alle Bluemotions die ik tot nu toe gedaan heb.
- 7H0 937 089 A,B,C... (high-end)
Alle bovengenoemde instellingen mogelijk, zit o.a. in de GTI of indien Xenon is besteld.
Op afstand kan ik niet aangeven welke module je hebt.





groeten ger
 
Re: Guido 6r is in afwachting...Candy white BM Comfortline

Welkom Guido!
Wanneer verwacht je hem ongeveer te rijden?
Ik zou voor de DRL minimaal 18 led's gaan... Ik heb 27 leds en ze bevallen uitstekend! Mooi helder en fel licht! :mrgreen:
 
Re: Guido 6r is in afwachting...Candy white BM Comfortline

Hallo Heren,

Bedankt voor het warme welkom en de goede tips. Het kan twee of vier weken duren totdat ik mijn en mn ouders hun Polo 6R op kan halen. Zij een TSI en ik een BM. Wel allebei Candy White. Hangt ervanaf of ze met de boot komen.
Waar kan ik het beste de LED-verlichting bestellen? Ik kan niet wachten om alles wit te maken. Is het trouwens makkelijk om zelf Xenon in te bouwen of krijg je dan problemen met de Canbus?
En vaag trouwens dat ze bij de dealer de Vag-com aanpassingen niet willen doen. Ik ga het nog een keer proberen, vind ook dat het gewoon service moet zijn maar anders toch maar ff een ritje naar Jella.

Ciao, Guido.
 
Re: Guido 6r is in afwachting...Huidige en vorige auto's pic

Ja ja, ik ben nog steeds helaas in afwachting van mn BM. Morgen maar eens de dealer bellen wanneer ik m echt kan verwachten. Ik heb zo veel zin in mn eerste nieuwe auto!!! Het is wel een hele stap terug maar ik wordt eindelijk verstandig. En als ik nog een keer wil racen kan ik onze 2e auto pakken, een Honda S2000. Ook zeker niet verkeerd.
Nu rij ik een Audi A4 TDi, heb ik erg lekker in gereden maar rijdt erg duur. Vroeger meerdere dikke en snelle auto's gereden. Vroeger ook bij een Tuningsbedrijf gewerkt en dan zit je lekker dicht bij het vuur. O.a. Audi TT, Alfa 155 3.1 V6, Subaru Impreza GT Turbo, Saab 900 Turbo, Renault 5 GT Turbo, Opel Astra Coupe DTM uitgebouwd...

En nu een mooie Polo Bluemotion Candy white eerdaags hoop ik. Dat moet ook weer een lekker dik karretje worden.

Ciao, Guido.

ps, ben ff aan het kijken hoe ik wat foto's toe kan voegen.
 
Re: Guido 6r BM is in afwachting...Morgen Tsi ouders ophalen

Raar maar waar! Morgen de nieuwe Tsi van mn ouders ophalen. Zou een maand later komen dan mijn BM maar die van hun is al klaar. Ben benieuwd! Ook Candy white. Foto volgt.

Mzzl, Guido.
 
Re: Guido 6r BM is in afwachting...Eindelijk, de 30e aflever

Vandaag de Tsi van mn ouders opgehaald. Leuke en nette aflevering bij Avenu Almere. Heerlijke rappe Polo. Ik mag mn BM over een kleine 2 weken ophalen!!! Finaly!
FotoNYAJLY76-1.jpg
 
Re: Guido6r BM Candy White HIJ IS BINNEN! Zaterdag rijden.

Eindelijk mn eigen auto gezien!!! Woensdag de 18 inch velgen eronder en ik laat m meteen bij de dealer profesioneel tinten rondom en dan zaterdag eindelijk rijden!! Heerlijk! Meteen door naar Noordwijkerhout voor een uitlaatsierstuk.

Tot snel in de Polo.
Dit is m maar die herken je zaterdag niet meer terug:
Foto6DP4Q8XH-1.jpg
 
Re: Guido6r BM Candy White HIJ IS BINNEN! Zaterdag rijden.

Ja, idd en met een beetje mzzl ook nog door naar Jela. Hahaha. Alles meteen geregeld. Rij ik meteen zoals ik m hebben wil. Later misschien alleen nog de stereo aanpassen met sub en eventueel toch een navigatiescherm.

Mzzl, Guido.
 
Re: Guido6r BM Candy White HIJ IS BINNEN! Zaterdag rijden.

Foto's staan er zondag meteen op!! Komt goed. Duurt wel erg lang allemaal... Zeker als je ruim 3 weken langer moet wachten. Maar als het goed is wordt het wachten beloont.

Ciao, Guido.
 
Re: Guido6r BM Candy White HIJ IS BINNEN! Zaterdag rijden.

jammer dat het slecht weer is het shooten van die foto's is dan niet zo mooi meer maar dat maakt niet uit lijkt mij...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!