Gti bumper vraag

Ik heb zojuist een gti bumper gekocht, nu is mijn vraag heb ik nog andere materialen nodig voor het plaatsen van de bumper ? Zoals geleiders of iets dergelijks....mijn huidige model auto is een 1,2 bluemotion.

Oja.. 2 vragen dan er zitten ook parkeersenoren op met kabels, is dit lastig aan te sluiten ? Mijn radio is RNS 310

Bedankt !
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    647.1 KB · Weergaven: 68
  • image.jpg
    image.jpg
    588.9 KB · Weergaven: 62
Volkswagen  POLO 6r  1.2 bluemotion 
Ik had niets extra's nodig voor het monteren, over de parkeersensoren weet ik verders niet veel, je zal wel een kabel moeten trekken neem ik aan. Had zelf al sensoren achter dus was het voor mij plug & play.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Carl31
Past niet de bumper gewoon aan mij verkopen ;)

Mooie toevoeging! ik ben er ook voor aan het kijken, de bumper past 1 op 1 en wat betreft de parkeer censoren zal je waarschijnlijk kabels moeten trekken naar voren maar daar zal, iichel uitsluitsel over kunnen geven :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Carl31
Je hebt helemaal gelijk NickD, ben alleen erg in twijfel..of voor de golf 7 R uitlaatpijpjes (ovale) of mijn broer van rvs een stuk laten maken, hij is lasser.
Lastig...

Ik denk dat OEM twee stuks ovaal wel te wijd is voor de uitsparing, twee pijpjes OEM of sierstuk wat er op lijkt erop lassen vind ik zelf het mooist.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!