Afgelopen mei 2013 onze Polo uit 2012 afgeleverd bij de dealer. Rijklaar kosten waren niet de minste voor een vrijwel nieuwe auto. Maar goed we hadden een leuke deal.
Sinds dit weekend geeft de auto aan dat er service gepleegd moet worden, dus even bellen.
Werkplaats aan de lijn : " Ja , meneer ik zie dat de auto bij aflevering geen beurt nodig had en voor ons moeilijk in te schatten is wanneer dit wel moet. Dus zal hij nu op beurt moeten..."
Mijn verbazing over het feit dat ik binnen 4 maanden op een jonge occasion dan een beurt moet gaan betalen werd beantwoord met " ja dat mag ik niet beslissen, ik moet dan terugbellen". Hier kan ik inkomen maar ik vraag me dan echt af wat er voor die aflever kosten gedaan is aangezien hij spic en span in de showroom stond, zelfs een mattensetje is niet vervangen. Misschien toch de taart?
Wordt vervolgd....
Sinds dit weekend geeft de auto aan dat er service gepleegd moet worden, dus even bellen.
Werkplaats aan de lijn : " Ja , meneer ik zie dat de auto bij aflevering geen beurt nodig had en voor ons moeilijk in te schatten is wanneer dit wel moet. Dus zal hij nu op beurt moeten..."
Mijn verbazing over het feit dat ik binnen 4 maanden op een jonge occasion dan een beurt moet gaan betalen werd beantwoord met " ja dat mag ik niet beslissen, ik moet dan terugbellen". Hier kan ik inkomen maar ik vraag me dan echt af wat er voor die aflever kosten gedaan is aangezien hij spic en span in de showroom stond, zelfs een mattensetje is niet vervangen. Misschien toch de taart?
Wordt vervolgd....