Grootlicht in combinatie met mistlampen

Beste forumleden,

Ik ben in het bezit van een Polo 6C Bluemotion (met regensensor en start/stop), waar ik onlangs de U-LED units in heb gezet.
Deze bevalllen erg goed, en zijn eigenlijk plug & play geweest zonder verdere aanpassingen. Wat ik wel gedaan heb via de OBD11 is de stadslichten i.c.m. de DRL aan laten gaan, zodat die mooie U-LEDs altijd aan zijn.

Verder, ik heb H8 LEDs besteld voor in m'n mistlampen, en was benieuwd naar het volgende:
Is het mogelijk de mistlampen mee aan te laten gaan als ik het groot licht aan zet?
Dit om zodoende 'meer' groot licht te krijgen, en omdat 't natuurlijk gewoon leuk is om 't een ander te customizen ;).
Eigenlijk dus wat hier ook geprogrammeerd is voor een golf:


Reden dat ik hier op gekomen ben is dat ik ook voor de CH/LH heb kunnen inschakelen dat zowel het dimlicht als de mistlampen aangaan via de sleutel, middels een bepaalde lichtfunctie (E12, EF12, E13, EF13) een waarde te geven, zie onderstaande link:
http://ankk-vagcom.com/polo-5-6c-coming-leaving-home-avec-anti-brouillard-xenon-et-led/

Graag hoor ik van jullie!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI @ 135pk/240Nm - U-tube LED/Xenon with OBD modifications 
Oké, ik heb het e.e.a. uitgevogeld en het is gelukt. Binnenkort zal ik een kleine handleiding schrijven hoe dit en meer te programmeren. Wanneer men de logica eenmaal door heeft zijn de mogelijkheden ongekend.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI @ 135pk/240Nm - U-tube LED/Xenon with OBD modifications 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Kan zeker kanaal 12NL en 13NL bijcoderen met lichthulpe general :eek:m ze alleen met seinen mee aan te zetten

wil je ze met grootlicht vast aan zetten kan dit ook maar is dit niet wettelijk toegestaan. Dan ook bovenstaande en dan grootlicht activeren voor die kanalen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!