Grill spuiten

hallo, ik ben van plan mijn plastic op de bumper (grill, logo, rooster, mistlampkapjes) mooi glanzend zwart te spuiten. Ik heb al hier en daar rond gevraagd wat dit mag gaan kosten als ik dit laat doen en die kwamen uit op rond de €250,- nou is mijn vraag is het moeilijk om dit zelf te doen en heeft iemand hier ervaring mee met een bedrijf die dat misschien voor minder doet?

image.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
cdda64f70811fd924423189167c6910a.jpg


flink schuren, ontvetten en you tube kijken over kunstof zelf spuiten

ben ik nu ook aan het doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel97
deb1ddf9ad09a86988a6683e40cb3e07.jpg


zo 1 geschuurt 2 te gaan.
ontvetter weet ik nog niet kijk straks wel als alles af is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Hoe grof schuur je? Het lijkt zo op de foto of er wat diepe krassen inzitten..
Als je geen compressor e.d. hebt zou ik voor motip gaan, spuit dan eerst dun plastic-primer er op, dan filler/grondlak (afhankelijk van hoe glad het is) en dan basislak en blank.
Voor ontvetter moet je even opletten dat je iets hebt wat siliconen oplost, er is vast wel eens een laagje met iets vets op je plastic gesmeerd om het zwart te krijgen ;)

De vraag is of je zelf aan dat rasterwerk moet beginnen, lijkt mij echt een hels karwei om dat met de hand mooi glad en gedekt te krijgen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
hij is idd wel ietsjes grofjes maar valt mee strx eerst even ontvetten en dan een flexibele filler erop dan ligt schuren en dan nogmaals filler erop en dan lak en aflakken en ja die middelste grill, die moet ook en gewoon met het handje, wil wel een beetje eer van mijn werk
0922c02d044101579ccb1a742cda8f20.jpg


zo 2 geschuurt 1 te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
41989cdb13d299c80a562fbe863b15fe.jpg


zo nummer 3 is ook geschuurd, lak is besteld is vrijdag binnen en dan op goede hoop van zegen dat het goed gaat komen.

#motipprimerhoogglansblankelak
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
ziet er goed uit andre, het vele werk bij mij is dat ik ze helemaal glad heb die bobbeltjes zijn eruit, ik weet niet of dat bij jou ook is.
ik heb vier lagen erop zitten, plastic primer, gewone primer, hoogglans zwart en blanke lak.
en nu maar hopen dat het erop blijft zitten.
ik heb deze ontvetter gebruikt.

483073e3b438836ee4eb0f8c45046f9c.jpg
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
ziet er goed uit andre, het vele werk bij mij is dat ik ze helemaal glad heb die bobbeltjes zijn eruit, ik weet niet of dat bij jou ook is.
ik heb vier lagen erop zitten, plastic primer, gewone primer, hoogglans zwart en blanke lak.
en nu maar hopen dat het erop blijft zitten.
ik heb deze ontvetter gebruikt.

483073e3b438836ee4eb0f8c45046f9c.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
ik vond die bobbeltjes niet storend daarom had ik er ook niet zoveel werk aan.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!