Grill spuiten

Up. Verdomd mooi topic.

Ik ben ook van plan dit te gaan doen, twijfel nog over het schuren maar zeker kunststof primer hoogglans zwart en blanke lak maar ik vroeg me af wat jullie mening is om alleen de voorbumper te doen? Of moet ik dan ook mijn r achterbumper meepakken? Zo ja hoe krijg je die los? Of achterbumper gewoon kunststof laten?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
@Sal je hoeft geen bijdehande houding aan te nemen want dat is totaal niet nodig. Je hoeft er niet op te reageren.

Ik zag toevallig dat er andere leden waren die het zelfde idee hadden dus ik dacht ik zoek het op dit forum al op en er was veel over te vinden en toevallig in dit topic stond al best veel informatie wat bruikbaar kan zijn voor andere leden.
Leek me beter deze actueel te brengen dan er een nieuw topic over beginnen.

Maar prima. ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
@Sal

Hou er wel rekening mee dat er steeds nieuwe forumleden bijkomen die ook graag wil weten hoe ze hun Polo kunnen upgraden en enthousiast zijn ;)
En idd,beter een oude topic actueel brengen dan een nieuw topic aanmaken wat al eerder is aangemaakt.
Ik ben ook wel benieuwd wat het kost om de kappen en bumper grille te laten spuiten in hoogglans

@Laszlo

Denk toch dat je wat geld moet investeren in het laten spuiten door een erkend bedrijf want je krijgt never nooit niet het resultaat via de professionele spuiter dan wanneer je zelf gaat experimenteren met schuren en afwerken met spuitbussen lak.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
@mausie .

Ik denk dat @Sal bedoelt dat hij 100 topic opent en overal vragen oversteld en 101 ideeen heeft.

Het is niet erg als iemand een topic omhoog kik. Maar wel als je op het forum kom en 20 nieuwe ongelezen berichten heb en ze zijn allemaal van de zelfdeStick Out Tongue

@Laszlo niet verkeerd bedoelt maar na zoveel vragen of van alles en nog wat.. misschien moet je het wat rustiger aandoen zodat zulke reacties niet voorkomen
 
Jullie hebben allemaal gelijk en ik zal bij mijn zelf te raden gaan, hoe ik hiermee om zal gaan. Als iemand 153 berichten in 10 dagen post met 1001 vragen en niets met de antwoorden doet. Irriteert mij dat. Er is namelijk niemand die dit stuurt, gevolg is dat forumleden hints gaan geven. Mijn fout, zal ik niet meer doen. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat dit forum steeds meer op een chat forum begint te lijken.

Gelieve hier niet verder op te reageren, laten het hierbij. Het is niet mijn bedoeling om een eindeloze discussie hierover te starten.
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, guus6r en Robin
de grille voor heb ik ook gespoten

alleen ik heb achter ook een zwart kunstof stuk in de achterbumper deze vergeten er een hoop :)

deze kun je verweideren en deze heb ik ook mee gespoten
Plaatje bij het praatje
41403196afbf8ab02f259db11b7f619b.jpg
58d823e10ebb4d8f571716ded1eccb7a.jpg


Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
 
vw  polo 6r  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo, BRO-Turbo en dov
Ik heb het laten doen bij ACH schadebedrijf in Hilversum, de totale kosten was 700 euro. Het meeste werk zat in de honingraatgrill, deze is diverse keren behandeld omdat er veel hoekjes in zitten, maar het is allemaal mooi gedaan en het geeft de Highline net dat vleugje meer uitstraling.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk en Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!