Voorstellen Grey tdi - Polo 6r 1.2 TDI

even voorstellen

ik ben elwin en ik ben in het bezit van een polo 6r bluemotion. Dit was een easyline uitvoering. Ik ben in mijn vrije tijd veel bezig om de polo upgrades te geven. ik heb inmiddels deze opties ingebouwd (alles met * is oem)

-*passat 3c b7 voorstoel elektrische rugleuning en lendesteun plus stoelverwarming
-*black rline hemel
-*polo 6c center luchtrooster met knoppen
-sterrenhemel
-*golf 8 mfsw
-*discovermedia
-8k parkeersensoren
-*golf 7 flipcamera
-*automatisch dimmende binnenspiegel plus regen/licht sensor
-*uled koplampen
-*automatische lampschakelaar met coming/leaving home
-*polo 6r gti mfa+ teller
-*gti grill
-*rline bumper voor
-*gti bumper achter
 

Bijlagen

  • BA2A1FEF-5A5C-406E-9171-3397A90E5224.JPG
    BA2A1FEF-5A5C-406E-9171-3397A90E5224.JPG
    346.6 KB · Weergaven: 140
  • IMG_1590.jpg
    IMG_1590.jpg
    2.5 MB · Weergaven: 140
  • IMG_1592.jpg
    IMG_1592.jpg
    4.1 MB · Weergaven: 137
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Poloco en Jeroldd
Nice, mooie Polo!
Grappig om te lezen dat je ‘even’ een sterren hemel heb gemaakt :tonguewink:
hahaha ik heb gelukkig wat hulp erbij gehad anders was het me niet in 1 dag gelukt! En heel moeilijk is het eerlijk gezegd ook niet, het kost gewoon veel tijd. Als ik een tip mag geven voor degene die het ook wil inbouwen neem genoeg pauzes tussendoor want aan het eind van de dag zal je rug je dankbaar zijn!!!!!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Stuur bekleed met alcantara! De alcantara stuurhoes was officieel bedoeld voor een golf 7 gti maar met wat knippen en snijden is het wel gelukt om het eromheen te krijgen. Het eindresultaat is niet zo mooi geworden als dat het zou zijn bij een golf 8 stuur hoes maar het stoort me niet en heb er flink wat geld op kunnen besparen!!

ps: dit was het eerste stuur dat ik opnieuw bekleed heb
 

Bijlagen

  • 51D2FCC5-773F-4D47-B2D5-7F62EE35E250.jpeg
    51D2FCC5-773F-4D47-B2D5-7F62EE35E250.jpeg
    3.8 MB · Weergaven: 52
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
Dan moet ik die eens opzoeken, thnx!
 
  • Leuk
Waarderingen: Grey tdi
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Grey tdi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!