Graag licht uischakelbaar

ja vond ik ook, nogmaals bedankt. Maar iichel ik heb nog een vraag,ik heb mijn xenonkit bij HIDxenon gehaald de proline versie, en die lampen H7r hebben een mooi beeld wat betreft die schuine opgaande streep die men gebruikt voor de juiste afstelling. Nu had ik ook een paar reserve lampen gehaald elders omdat die niet zo duur waren, namelijk 30 euro per 2. Die had ik vandaag gemonteerd maar heb ze er maar weer uitgehaald want het lichtbeeld was lang niet zo duidelijk als bij de lampen die ik er nu in heb. Kan het dus zijn dat die goedkopere lampen kwalitatief toch niet zo goed zijn en daardoor ook niet zo'n lichtbeeld weer kunnen geven? Heb jij nog een adres waar je 5000K H7r xenonlampen kunt halen die wel een goed beeld geven? xenonlamp ken ik maar ik vind ze daar nog wel prijzig hoor. Graag hoor ik van je
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Een vraagje over de verlichting uitlaten overdag ik heb de pin tfl geïsoleerd nu zijn mijn dimlichten uit maar mijn stadslichten, achterlichten en kentekenlichten nog aan welke pinnen moet ook nog isoleren in de lichtschakelaar dat ze ook uit zijn overdag.
 
Volkswagen  Polo r6  1.2 tsi 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!