GPS positie in navigatie systeem niet juist

Hallo allemaal, ik heb sinds kort de Polo Blue Motion van mn Moeder overgenomen'(uit 2011 maar had weinig kilometers en altijd goed onderhouden..☺..)

sinds kort is de GPS positie van het Navigatiesysteem volkomen van het pad af, rijrichting en positie klopt van geen kanten, al een fabrieksinstellingen reset gedaan maar buiten het kwijt zijn van het adresboek is er geen verbetering.
wat nu?

bijgaand een foto van het navigatiesysteem, op het dak zit zo'n haaievin maar die lijkt een beetje los te zitten...
zit daar evt. een losse stekker onder?

alvast bedankt voor jullie hulp!

groet
Douwe
 

Bijlagen

  • Polo navigatie systeem.jpg
    Polo navigatie systeem.jpg
    561.3 KB · Weergaven: 15
Volkswagen  Polo blue motion  Diesel 
Had mijn vorige 6r ook. Er zit aan de achterkant van je systeem een losse gps-antenne. Deze kun je zo vervangen. Kost iets van twee tientjes dacht ik
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!