Golf7 R-Line

Ik moest eerst even kijken waar er chrome in de bumper zat :confused:

Ik weet eigenlijk niet of het echt mooier wordt, denk toch dat het een los van de rest staat in verhouding. Anders iemand een photoshopje laten doen?
Hier een voorbeeld:
e4ftdc4v.jpeg
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Je bedoelt de grill?

Zat bij me polo er ook naar te kijken, maar die lijn loopt door in de koplamp, dus dat strookt niet lekker bij mij persoonlijk, autist heo_O
Gril, logo en onderaan in de bumper zit ook een chrome strip deze wordt dan ook zwart. Ja de lijn in de koplamp dat is de reden waarom ik ook twijfel.
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
als je de gril ook hg zwart gaat wrappen gaat het er weer zo bluemotion uit zien.. zou de onderste chrome stuk wel HG wrappen eventueel
Klopt. Bij zwart denk ik aan een lagere uitvoering (zie bijvoorbeeld Polo Trendline waarbij er zwarte accenten zijn ipv chrome accenten) waarbij chrome in het geval van Volkswagen vaker duidt op een hogere uitvoering.
 
Volkswagen  X  X 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!