Golf it is

De Polo GTI is gestolen midden november dus moest ik op zoek naar een waardige vervanger, al met al geen straf al had ik het liefst gewoon doorgetuft in de Polo. Mijn keuze is gevallen op de nieuwe Golf, en wel een 1.4TSI 140PK Highline met DSG bak, 18" Durban, Xenon Plus, Exec Plus, 65% getinte ruitjes, goed aangekleed dus :)
De Golf is veel goedkoper in de lease dan de Polo GTI, vandaar dat ik helemaal los kon gaan met opties en nog steeds binnen budget zit.. yay!

Levering ergens eind februari.. ik ben erg benieuwd.. ik heb de nieuwe Golf al wel in het echt gezien maar nog niet met deze opties.
 
Ja de motor en de bak hebben de doorslag gegeven.. en het aantrekkelijke leasetarief.
Ik had ook een offerte voor een dikke A3 Ambition met 1.4 TFSI/122pk alles erop en eraan.. maar kon dit niet verkiezen boven een 140pk Golf met DSG :) Daarbij was de A3 60 euro per maand duurder in de lease, en dat betekende dan eigen bijdrage.
 
Auto reed prima, DSG houd de toeren soms wel iets te laag maar daar heb je een sportstand en flippers aan het stuur voor. Dynamic cruisecontrol is ook ideaal, remt af tot stilstand en trekt ook uit zichzelf weer op. Wel vond ik de 18inch velgen te oncomfortabel, een paar hobbels die ik in een Polo met 17inch niet voelde kwamen nu wel goed door (niet fijn voor de onderrug).
 
Krijg net een telefoontje van de politie, Polo is teruggevonden in Rotterdam.
Auto lijk in orde. Ik heb aangegeven dat ik er wel graag weer in wil doorrijden als dat kan..
De order voor de Golf was nog pending, dus ik denk dat het wel moet lukken!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!