Golf it is

Ik zou de polo niet terug nemen, je weet namelijk niet wat er in de periode van 1,5 maand is gebeurt. Volgens mij ben je het niet verplicht het terug te nemen. En je kan als argumentatie gebruiken dat je twijfelt aan de beveiliging van de polo.

veel succes met je golf 7!!!
 
Nou jullie hadden gelijk, net even wezen kijken bij het politie depot in Rdam, behoorlijke grafbende in de Polo.. er is ook volop in gerookt en er hangt zo'n smerig kerstboompie in, heel die auto stinkt naar de cocos. Maandag doorgeven dat ik van de Polo af zie en voor de Golf ga.
Ben wel blij dat ie terecht is, die gasten zijn iig opgepakt.
 
Mooi dat die gasten zijn opgepakt maar wat ik niet snap is hebben ze de auto gestolen om er zelf in te kunnen rijden? Dus niet voor evt doorverkoop naar het buitenland? Wel andere nummerborden gebruikt zeker of zelfs dat niet.

Nou hopelijk voor jouw een gesloten boek en straks genieten van de nieuwe Golf, dat je daar maar meer geluk mee mag hebben. ;)
 
Volgende week vrijdag ophalen.

102lbmd.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!