Goedkope troep krasverwijderaar

Kan het misschien zijn dat het spul van de Action alleen werkt bij lakken zonder blanke laklaag?
Ik krijg de indruk dat die vettige zooi een laagje blanke lak is. Want dat spul werkt, volgens mij, door het oplossen van een klein laagje van de lak, waardoor de kras "verdwijnt"
 
Volkswagen  Polo  1.4 
*bump* Het zijn geen krassen, maar een vetlaag die diep in de lak zit. Als ik met mijn vinger hard op druk dan wil het weggaan. Het lijkt er op dat er iets ruws nodig is om het goed weg te halen. Met een doek lukt dat niet echt omdat het te glad is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Diesel Bluemotion 
*bump* Het zijn geen krassen, maar een vetlaag die diep in de lak zit. Als ik met mijn vinger hard op druk dan wil het weggaan. Het lijkt er op dat er iets ruws nodig is om het goed weg te halen. Met een doek lukt dat niet echt omdat het te glad is.
Even met een goede APC spuiten, wat het vet oplost of zachter maakt.?
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!