Voorstellen Goede Morgen

Goeie morgen ik ben Pascal Crijns 40jaar en kom uit heerlen limburg.

Ik heb mij vorige maand een polo cross gekocht uit 2009 met weinig km maar met schades.
ik heb mij er een 2de bijgekocht voor de onderdelen. was goedkoper haha
nu zit ik alleen met een hele hoop vragen etc hoop misschien hier antwoorden te vinden

Problemen tot nu toe

mijn wagen had geen elektrische spiegels de sloper wel
mijn wagen had geen cruisecontrol de sloper wel
mijn wagen heeft instapschade maar stoelverwarming de sloper heeft perfecte stoelen maar geen verwarming
sloper heeft 2 sleutels mijn wagen maar 1

wat kan ik ombouwen ik heb alle deuren van de sloper omgezet (geen deukjes etc) maar nu werken ook de ramen niet meer

hij staat er nu beetje zielig bij
 

Bijlagen

  • Afbeelding van WhatsApp op 2023-09-04 om 13.20.41_2b978d86.jpg
    Afbeelding van WhatsApp op 2023-09-04 om 13.20.41_2b978d86.jpg
    272.1 KB · Weergaven: 53
Volkswagen  Polo 9n3 Cross  1.4 16v 
In principe kan je alles overbouwen, maar het valt of staat denk met het type BCM wat in de auto zit. Ik weet van deze generatie polo weinig af. Als de sloper een betere bcm heeft, zul je die ook over moeten zetten en vervolgens programmeren. Ook aparte functies die je retrofit moeten ingeleerd worden
Ja sloper heeft bijna alles elektrisch en cruisecontrol mijne heeft dat helaas niet maar als je de bcm ombouwd etc ziet hij dat dan niet meteeen
 
Volkswagen  Polo 9n3 Cross  1.4 16v 
Zijn die matten niet erin genaaid mijn rugleuning is defect de stof dus ik wil van de stoel met goede stof ma zonder stoelverwarming op mijne zetten met stoelverwarming
Nee dat zit niet vastgenaaid, op de tweede afbeelding is nummer 52 de stoelverwarming en een uitgebreidere weergave daarvan is de eerste afbeelding
1696796853657.png
1696796876722.png
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
ben je in bezit van bv. VCDS?
Kan je een scan maken van de auto (s)?

Heb je de bekabeling nagekeken en de deurbalgen?
Zitten alle pinnen goed in de connectoren?
Controleer of de stekker die van de deur naar de A-stijl gaat alle pinnen heeft, dus dat de contrastekker in de stijl evenveel pinnen bezet heeft als die uit de deur komt. (wellicht moet je extra draden trekken voor de spiegelverwarming en verstelling)

Sowieso moet je voor de spiegelverwarming +128 optellen bij het getal dat je hebt staan bij Adres 17 -> coding 07
Dan weet je BCM dat je spiegelverwarming hebt.

Ik zal eens zoeken waar ik het schema heb voor de totale pinbezetting van de BCM.
 
Die voor de 6R/6C heeft @iichel ooit gemaakt

 
Ik zou heel graag vcds willen hebben maar hoe en waar woon in Limburg en ken niemand ermee zou graag de opties willen hebben op mijn polo
In Nederland moet je dat kopen via
Of iemand vinden op het forum uit de buurt die het heeft
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!