Gezocht: orginele 17 inch montani titan antraciet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Leden,
Zoals te zien ben ik net lid van dit forum en ik kom daarmee ook meteen met de deur in huis vallen:
Ik ben opzoek naar Bluegt velgen.
Ik heb het halve internet al afgezocht,
ik heb al wel een aantal zilverkleurige uitvoeringen gevonden maar geen antraciet uitvoering...
Deze wil ik nou net zo graag onder mijn nieuwe polo'tje.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen of dat toevallig iemand deze heeft liggen of allicht wilt verkopen?
Tnx alvast voor de moeite :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: Slack079
wat zou willen uitgeven voor een Nieuw setje Montani velgen met banden
0 km gelopen, met Dunlop sportmaxx nieuw !!
Mits het de Antraciet uitvoering is, is een reëel bedrag wel rond de 1000 euro. Dat bedrag dus :)

Verder zijn die velgen waarvan je de foto post echt tof, echter vind ik het nét iets te dik. Ik gebruik de auto ook vooral zakelijk en het moet ook zakelijk en strak blijven, als je snapt wat ik bedoel. (Ik ben zit veel bij klanten voor mijn werk en een zakelijke indruk qua auto is voor mij erg belangrijk)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ja ze zijn in het zilver sorry, en het setje ligt ook in duitsland https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s...15-40-17-neu-inkl-versand-/499403738-223-2997
ik kan een email voor je vragen, of je maakt zelf even een account aan ..
Anders Even geduld en blijven zoeken, en als ze op marktplaats staan zijn ze ook weer zo weg.
In duitsland heb je meer geluk denk ik, en maak je geen zorgen met paypal & ebay, ik heb in het verleden een hele auto betaald via ebay/paypal ..
Succes met zoeken ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: Slack079
Tnx voor de moeite en je reactie en ik ga nog even doorzoeken. Als het me over een paar weken nog niet is gelukt dan ga ik ebay proberen. Voordeel is wel dat er geen verzendkosten aan verbonden zijn. Nadeel is alleen wel mocht ik het niks vinden het me wss veel geld kost om ze te retourneren. Jammer dat ik niet in contact kan komen met zon iemand voor bv meer foto's (Van elke velg bv). Maar goed we zien wel
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!