GEZOCHT: LED/Xenon koplampen voor Polo (6R)

Jur6R

Bekend lid
245
156
82
Hallo!

Ben opzoek naar LED/Xenon koplampen voor mijn Polo (6R) van 2012. Heeft iemand een set waar hij/zij vanaf wil?
Huidige lampen: H4 Bluemotion units met Xenon retrofit.

Laat het maar weten!
Alvast bedankt.

-Jur
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Vergeet niet dat het niet plug en play is. Je hebt adapters nodig en de bcm moet geprogrammeerd worden. Ik kan je met beide evt wel helpen.

Had mij er al eerder in verdiept. In mijn oude Polo BM had ik ze ingebouwd. Inderdaad de adapters nodig gehad en het e.a. omgezet in VCDS.
Heb zelf een Vagcom-kabel ter beschikking.
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Een beetje knappe retrofit geeft wel meer licht tov van oem xenon. En oem xenon op zijn beurt (zo heb ik wel eens gehoord) meer tov van oem led. Heb zelf puur de projectoren uit de oem xenon vervangen en dat is echt wel een fors verschil.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Zat zelf nu te kijken om deze koplampen aan te schaffen.
De prijs van 339,- valt mij enig sinds mee en het schijnt plug-and-play te zijn. (Al denk ik zelf dat er nog wel een kleine aanpassing nodig is in VCDS vanwege de huidige H4 koplampen).

Geeft natuurlijk wel een hele andere look aan de auto, daar moet je maar net fan van zijn.

Zie onderstaande afbeelding.
Schermafbeelding 2020-10-13 om 16.13.45.png
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Deze units vind ikzelf erg gaaf:

 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Deze zijn nu legaal althans in Duitsland.met ece goedkeuring, kunnen ze in je bestaande koplamp unit.


Zag het vandaag in een andere post hier op mypolo.nl
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!