Gezocht iemand die een 1.2 6v 60pk heeft

Hallo

Deze auto heeft een toerenteller. die tot bij het de rode gedeelte begint met 6000 tot 8000 toeren.
Als ik rijd en schakelt rustig normaal toeren, Rijd deze auto tussen de 2000 en 3000 toeren .
Maar als ik sportief wil optrekken merk ik dat de naald van de toerenteller niet verder komt dan 5000 toeren .In zijn 3de versnelling
In zijn 1 en tweede versnelling haalt ie het wel maar met moeite .Volgens fabriek opgave moet deze auto 156 KM/uur rijden . Ik haal net 130 KM .

Mijn vraag aan andere mensen met zo motor , Ervaren jullie dit ook , En is dit normaal met deze motor. En moet ik mij er niet druk om maken . is maar een 1.2 6v 60 pk motor ( traag )
Of is er ergens iets kapot / verstopt , vervuild of ?.

dennis
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
Idd
Het is geen racemonster. Maar was benieuwd hoe andere met de zelfde motor dit ervaren .
Ik rijd meestal niet zo hoog in de toeren , Idd niet goed voor zo klein blokje .

bedankt dennis
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!