Gezocht Diffuser Polo 6R R-line

Helloo allemaal,

Voor mijn Polo 6R 1.2 TSI 7-DSG R-Line ben ik opzoek naar een nieuwe diffuser. Kan 1 van jullie me hieraan helpen ? Tips zijn natuurlijk ook welkom.

Alvast bedankt

Justin Pin
06-83171703
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Welkom op het forum Justin! Helaas kan ik je niet helpen met je vraag.

Zou je een topic willen starten en jezelf hierin voorstellen? Wij houden van foto's!
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Hmmm, R-Line maar geen R-Line voorbumper? En als je R-Line achter had zou daar al een diffuser op moeten zitten.

Graag foto's.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Hmmm, R-Line maar geen R-Line voorbumper? En als je R-Line achter had zou daar al een diffuser op moeten zitten.

Graag foto's.

Goedenavond Nick,

Bedankt voor je reactie! Ik heb een nieuwe auto en krijg ik vrijdag (profielfoto is me oude auto). In de diffuser zit een knik, vandaar mijn interesse in een nieuwe.

Gr Justin Pin
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!