Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hi Dennis, dit is niet helemaal de plek om dat te doen (het topicdeel 'Showroom' is om je 6R voor te stellen).HALLO
ik zoek iemand of een bedrijf hier in nederland om een aantal onderdelen carbon te laten maken WIE WEET EEN GOED BEDRIJF?
Het gaat om de onderdelen op deze foto's
Gr dennis
Ja dat is ook wat ik wil gewoon zo wrap erover maar ben zelf niet handig en wil wel dat het goed gebeurt dus moet ff een bedrijf zoeken die dat doetAls je echt carbon wilt dan moet je nog een aantal gegadigden zoeken een eens contact opnemen met mosselman turbo (alias Verhoeven tuning)
Ik wil wel kijken of ze op me werk de onderdelen 3d willen scannen in hun eigen tijd, dan kan Verhoeven misschien een mal ervoor cnc frezen. Denk dat je alleen voor de bumper lip al 1500 euro kwijt bent op die manier. Beter een wrapje zoals hierboven wordt aangegeven, dan ben je 40 euro kwijt en een weekend![]()
Of iets verder kijken en dan vind je omgeving arnhem.Misschien even aangeven waar je woont?![]()
Mijn ramen zijn al geblindeerd het gaat om de lip onder de bumper en het stukje kunstof achter op de bumper die zou ik graag carbon willen laten wrappenHeb goede ervaring met perfect blindering in Barendrecht. Niet duur en super kwaliteit!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.