Gezocht: aansluiten auto dimmende binnenspiegel, regensensor, MFSW en inleren

Goedemorgen,

Omdat we een huis gekocht hebben kom ik echt niet aan het uitpluiswerk van mijn Polo toe. Ik zoek daarom iemand die mij kan helpen met het aansluiten van de volgende delen:
MFSW
Licht/regensensor
Auto dimmende binnenspiegel
Led koplampen

De delen zijn allemaal al geïnstalleerd. Kabelboom van de airbag is vervangen, airbag zit nog los in het stuur. Interieurdelen zitten er nog niet in dus alles is toegankelijk. Kabels zijn ook al neergelegd.

Verder zijn er nog led koplampen in gekomen welke nog ingeleerd dienen te worden.

Is er iemand in regio Friesland die mij kan helpen hiermee? Tegen een vergoeding uiteraard.

Boordcomputer welke er in zit is de 089c.

Als er verder nog informatie nodig is hoor ik het graag.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!