[gevonden] Helix subwoofer dongle te leen/te huur regio Brabant/Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag allemaal,

Heb via marktplaats een Helix subwoofer en kabel weten te bemachtigen. Echter is deze geprogrammeerd voor een andere auto dan een AW Polo.
De installatie van het pakket komt wel goed, ik heb dus alleen die dongle niet en ik vind het net wat prijzig om deze voor eenmalig gebruik aan te schaffen.
Mocht iemand mij hiermee kunnen helpen hoor ik het graag. Het liefst ergens in Brabant/Gelderland.

Thanks!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ik heb vroeger heel lang gezocht naar zo'n dongle en uiteindelijk eentje gekocht en daarna verkocht voor een tientje minder oid.
Tjonge jonge Iichel.. Ik ging er vanuit dat in het ergste geval ik naar eindhoven zou rijden met een fles wijn.. Maar ook dat niet dus. Stick Out Tongue

Kopen en verkopen is ook een optie ja, maar indien mogelijk huur ik m toch liever ergens.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat je al te veel "winst" hebt met het programmeren van de helix, zal denk ik minimaal zijn. Ik kom uit regio Nijmegen maar ik heb het helaas niet voor je
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
De boel zit erin. Is eigenlijk zo gedaan. Met een kleine 2,5 uur ben je klaar.
Ook heb ik iemand gevonden die vanavond even een dongle eraan wilt hangen.
Hoor m al wel functioneren, alleen nog een beetje schel het geheel. Dus ben benieuwd vanavond Stick Out Tongue
 

Bijlagen

  • PXL_20230126_110210603.jpg
    PXL_20230126_110210603.jpg
    2.6 MB · Weergaven: 27
  • PXL_20230126_094547838.jpg
    PXL_20230126_094547838.jpg
    2.7 MB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Nou de versterker is geprogrammeerd en ik ben ontzettend tevreden met het resultaat! De hoge tonen zijn helderder en blijven helder, de bas is krachtiger en voornamelijk ook duidelijk. Niet 'muddy' om maar even wat termen er tegenaan te gooien.

Overigens stond de versterker eerst op instelling 85, wat een Passat B8 is, terwijl de installatie uit een Polo 6R kwam..
Vorige eigenaar was ook niet zo blij met het geluid van de Helix. Dit verklaart misschien waarom.

Uiteindelijk ben ik er zelf wel heel blij mee, dus kan het zeker iedereen aanraden!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!