Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
.......... je bent toch niet serieus heHaha.. moet wel zeggen, dat overal waar ik kom mensen het over mijn Golf hebben. Ik heb ook geen POLO badge op de achterklep. Mensen zijn snel geneigd te denken dat het een Golf is, vanwege de grootte.
.......... je bent toch niet serieus he
Herkenbaar haha.Ik ben helaas heel serieus. Ik moet sommige echt verbeteren. Maar als zelfs de medewerker van de auto spuiterij zegt of ik mijn golf kom ophalen... dan weet ik het ook niet meer.
Herkenbaar haha.
Zelfs mn oude polo 9n3 werd wel eens uitgescholden voor Golf.......Ja? Zelfs met een 6C/R? Had dat niet verwacht gezien het verschil tussen een Golf daar aanzienlijk groter is
Bij m'n bluemotion nooit. Gti wel.Ja? Zelfs met een 6C/R? Had dat niet verwacht gezien het verschil tussen een Golf daar aanzienlijk groter is
DIt is zo herkenbaarIk ben helaas heel serieus. Ik moet sommige echt verbeteren. Maar als zelfs de medewerker van de auto spuiterij zegt of ik mijn golf kom ophalen... dan weet ik het ook niet meer. Dat van die geen POLO badge, bedoelde ik niet mee dat er een Golf badge op zit, dan had ik abrupt van het forum verwijderd mogen worden haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.