Gerwin's Polo 1.2 TSI 105PK Highline

Goedendag,

Ik ben sinds kort eigenaar geworden van een Volskwagen Polo 1.2 TSI.
Hiervoor heb ik altijd in een Toyota Starlet gereden en het werd toch eens tijd voor iets anders.
Hierbij wat foto's van de polo.

rkspsbx9mifq5.jpg

6pgru4pniggdb.jpg

8kgyydwi92ykz.jpg

9igmugkpdg1vv.jpg

full


Gerwin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Nee. Je kan ze toevoegen door je post aan te passen en te kiesen voor de knop 'Bestanden uploaden'.
Ik heb mijn album openbaar gemaakt en de instructies gevolgd volgens de instructie van'' foto's uploaden op het forum'', wat vreemd! weet jij een goede externe site om de foto's om te zetten tot een code?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Je album stond niet correct gedeeld.
Nu wel.
Bovendien had je de verkeerde koppeling gedeeld.
de koppeling met (img) moet je plaatsen.
Mooie wagen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Mooie auto, nog plannen? Chippen, overige (OEM) mods?

Ga vanavond de naven en remklauwen in de originele kleur terugbrengen, verder heb ik golf 7 R badges besteld voor op de zijkanten en een r-line badge voor in de grill.
Verdere plannen zijn een ander stuur en maybe Led koplampen als de rekening weer wat is bijgevuld
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ga vanavond de naven en remklauwen in de originele kleur terugbrengen, verder heb ik golf 7 R badges besteld voor op de zijkanten en een r-line badge voor in de grill.
Verdere plannen zijn een ander stuur en maybe Led koplampen als de rekening weer wat is bijgevuld
Mooi, we verwachten hier natuurlijk wel wat update foto's als het zo ver is Big Grin

OEM led of bijvoorbeeld de Golf 7 U-Tube LED?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Heb net alle naven en remklauwen in de originele kleur gespoten, en ben begonnen met het polijsten van de auto (voorkant gedaan) zie foto's
lgnke2hk6vc6q.jpg

nodpw8ysd6mtc.jpg

5kzhnmd8agshe.jpg

4bx6ishfkjmw0.jpg

s5tm7x4e9tkct.jpg


Volgende wat er gaat gebeuren is ledjes in het interieur en ledjes als kentekenverlichting, foto's volgen
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!