Gerda's polo 9n3 Black Magic Pearl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Polo 9n3

Bij de 9N3 heeft iedere Polo Optive (Polo trendline/basis met een actie pakketje) de chrome ringen rond de tellers. De optive is volgens mij in Nederland het meest verkochte model van de 9N3 reeks. Je ziet heel soms een enkele comfort of sportline, maar ik zie ze eigenlijk nooit als 9N3 wel weer in de 9N uitvoering.

Of de Polo Turijn de chrome ringen ook heeft durf ik eigenlijk niet te zeggen iemand op het forum hier die daar iets over kan zeggen?
 
Re: Polo 9n3

Zo, vanavond met de Polo naar de garage voor het volgende :

- remmen voor vervangen
- remmen achter schoonmaken
- achter 2 andere bandjes (gelijk VW naafdoppen monteren)

Net als manlief last van de blijkbaar "beroemde/beruchte" draagarmrubbers, dus daar ook maar even naar laten kijken, en dan kunnen we er weer even tegen :) !!
 
Re: Polo 9n3

ChrisPoloParts zei:
Bij de 9N3 heeft iedere Polo Optive (Polo trendline/basis met een actie pakketje) de chrome ringen rond de tellers. De optive is volgens mij in Nederland het meest verkochte model van de 9N3 reeks. Je ziet heel soms een enkele comfort of sportline, maar ik zie ze eigenlijk nooit als 9N3 wel weer in de 9N uitvoering.

Of de Polo Turijn de chrome ringen ook heeft durf ik eigenlijk niet te zeggen iemand op het forum hier die daar iets over kan zeggen?


Over een weekje of wat ben ik het trotse bezit van een Turijn (100pk) maar helaas geen chrome tellerringen en die zou ik zeker heel graag willen...
 
Re: Polo 9n3

Chris: Ligt er zeer sterk aan hoe netjes/goed dat gedaan word ;)

Wat PoloBas zegt klopt inderdaad :) de kap aan de bovenkant van het stuur kan je gewoon los klikken en dan zie je onder het tellerhuis twee schroeven zitten. Die loshalen, je stuur even in de allerlaagste stand zetten en dan kan je hem er vrij gemakkelijk uit halen Stick Out Tongue
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!