Gerda's polo 9n3 Black Magic Pearl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Ik ben Gerda, sinds 28 maart in het trotse bezit van mijn Polo 9n3 Tdi uit 2006, met ondertussen 150.000 op de teller, 3 - deurs in het zwart. Nooit gedacht, maar zijn VW-liefde f is toch aanstekelijk :) ! Ondertussen zijn we allebei VW polo eigenaars, en zijn we bezig om er twee mooie auto's van te maken.

Er moet nog wel het e.e.a. aan gebeuren, maar hij ziet er toch al goed uit, met de GTI Gril en 14 inch Dezent V Dark wielen. Helaas iets klein, maar het comfort is belangrijker i.v.m. dagelijks gebruik. Ik hoop hem binnenkort toch iets te verlagen, zou mooier zijn voor het oog, en de emblemen van de achterklep te verwijderen

Kleine impressie ... !

1011645694_5_KEVB.jpeg


1011646664_5_7B7E.jpeg
 
Re: Polo 9n3

welkom!, mooie auto voor het dagelijkse verkeer toch :)
als je zoveel kilometers maakt kan ik me best voorstellen dat je er geen grote wielen op zet! maar evengoed leuke polo.. en met de verlaging en de verwijderde embleempjes oogt het straks ook al heel anders!!

wellicht nog wel leuk om ipv de GTI letters in de grill een TDI embleem erin te zetten?!
 
Re: Polo 9n3

Nice! De eerste polo die ik tegen gekomen ben die ook Dezent V Dark velgjes heeft Big Grin Ik heb ze in 16" eronder hangen en comfort is prima :) voelt net een tikje sportiever aan dan de standaard 14" velgen :)

Welkom :)
 
Re: Polo 9n3

Johan, wat een goed idee van jouw over die tdi letters op de grill, heb ze er toevallig afgelopen weekeind afgehaald en ze liggen in de auto. Dus ga zeker even kijken hoe dat staat. Eerst 3 augustus wat onderhoud, 2 nieuwe bandjes en remmen achter.
Hopelijk dat we daarna met het verlagen aan de gang kunnen Big Grin !
Allemaal mede mogelijk gemaakt door de hulp van mij vriend (VWJean) :lol: !!
 
Re: Polo 9n3

Zondag na de meeting even snel een foto gemaakt van mijn achterklep zonder emblemen :) ! Het ziet er goed uit, na het onderhoud van 3 augustus hoop ik de polo op korte termijn even bij de poetser te brengen.. heb een rare plek op mijn motorkap (al sinds aankoop) het lijkt alsof er een vette vlek op zit, en bij aflevering is hij niet mooi gepoetst ... Hoop dat het eruit gepoetst kan worden !!

Voor nu .. :

1025877630_5_8egL.jpeg
 
Re: Polo 9n3

Helaas toen niet gelijk opgevallen ... gewoon in de wolkjes over de auto :) !
Weet ook niet wat het is, het zit precies boven VW logo ... zal wel even een foto update !!
 
Re: Polo 9n3

De auto ziet er erg goed uit ! Helaas is de plek op de motorkap niet weg, met een bepaald soort lichtval blijf je hem zien ... ! Hoop met daglicht betere foto's te maken van de plek , misschien dat iemand weet hoe en wat ... voor nu :mrgreen: :

1034912723_5_PaDc.jpeg


1034911996_5_Pvnf.jpeg


1034914398_5_x7we.jpeg


1034915027_5_zGG8_1.jpeg
 
Re: Polo 9n3

ja netjes, wrom heb jij geen chrome ringen om je snelheids en toerental meter?
ik heb die nmelijk wel maar om benzine, watertemp meter niet. ?
 
Re: Polo 9n3

Ik weet niet waarom ik ze niet heb ?! maar verschil moet er zijn heren ;) !! Met of zonder chrome ringen ik ben SUPER blij met mijn car !!

@ VWJean > ik zou maar oppassen anders haal ik ze uit jouw Polo ! :twisted:
 
Re: Polo 9n3

Volgens mij heeft Gerda een Polo Comfort(zo te zien aan de bekleding), die hebben niet zoals de Optive (merendeel van de Polo's 9N3 in Nl) de chrome ringetjes. Overigens is de comfort wel weer luxer dan de het Optive actie model.
 
Re: Polo 9n3

ChrisPoloParts zei:
Volgens mij heeft Gerda een Polo Comfort(zo te zien aan de bekleding), die hebben niet zoals de Optive (merendeel van de Polo's 9N3 in Nl) de chrome ringetjes. Overigens is de comfort wel weer luxer dan de het Optive actie model.

Eindelijk ..iemand met verstand :lol: !
 
ChrisPoloParts zei:
Volgens mij heeft Gerda een Polo Comfort(zo te zien aan de bekleding), die hebben niet zoals de Optive (merendeel van de Polo's 9N3 in Nl) de chrome ringetjes. Overigens is de comfort wel weer luxer dan de het Optive actie model.


Je hebt helemaal gelijk, net even de boeken bekeken en het is inderdaad een Polo TDI Comfort ... :eek: !!
 
Re: Polo 9n3

oh ok, ik heb ondertussen ook nog even wat research gedaan en het blijkt dat bij de eerste series 9N Highline die ringen had en de rest niet. Maar het is een mooi wagentje om te zien, hij glimt goed ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!