Geluidsupgrade Polo 6R 1.2tsi

Hi all!

Ik heb recentelijk mijn Polo laten chippen bij Vagtechniek naar 130pk. Het nieuwe vermogen rijdt lekker maar toch mis ik nog was beleving. Ik heb ook een DSG en ik vind dat het lekker DSG gepruttel maar weinig aanwezig is. Hebben jullie tips om, liefst niet al te duur, een lekker geluidje te krijgen? Big Grin

Het geluid moet niet te overdreven worden, gewoon lekker.

Alvast bedankt :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
Ik heb trouwens geen laswerk aan me uitlaat verricht, maar de middenpijp van een 1.6 tdi genomen, voorzijde ongeveer 3 cm afgeslepen omdat eigenlijk dit deel over de voorpijp schuift, maar in dit geval de beide pijpen dezelfde diameter hebben. Hier heb ik een mof overheen geschoven en bij de achterdemper ook 1. Zo kan ik altijd en binnen 10 minuten weer terug naar origineel.
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!