Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah, op die manier!uiteraard komt er meer geluid uit, er zit tenslotte geen vulling meer in.....
en een mooie zwarte roet wolk denk ikmooi geluidje![]()
en een mooie zwarte roet wolk denk ik?
Heb hier nog filmpje van mijn auto waarbij de roetfilter dus open is gehaald en leeg gemaakt, en einddemper verwijderd, dat klinkt dus zo.Ah, op die manier!
Laat is horen joh, ben benieuwd!!!Haha als je vol gas geeft uit een laag toerental dan rookt die wel wat ja.
Heb hier nog filmpje van mijn auto waarbij de roetfilter dus open is gehaald en leeg gemaakt, en einddemper verwijderd, dat klinkt dus zo.
video
Kan binnekort nog wel even een video maken met downpipe geluid dat klinkt een stuk beter.
We hebben overigens bijna een identieke autoHaha als je vol gas geeft uit een laag toerental dan rookt die wel wat ja.
Heb hier nog filmpje van mijn auto waarbij de roetfilter dus open is gehaald en leeg gemaakt, en einddemper verwijderd, dat klinkt dus zo.
video
Kan binnekort nog wel even een video maken met downpipe geluid dat klinkt een stuk beter.
En merk je verder nog verschil zonder opf en heb je geen foutmeldingen nu?Vandaag een downpipe/racecat laten monteren en me OPF filter weg laten halen eindelijk wat geluid onder de polo
Geen meldingen en trekt ook beter doorEn merk je verder nog verschil zonder opf en heb je geen foutmeldingen nu?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.