Geluid na ROETFILTER LEEG & DPF OFF

Klopt dat er dan meer geluid uit komt? Bij mij is dit wel het geval.

Hierna nog even sparen voor een downpipe en ik ben er klaar mee!

EGR OFF
DPF OFF
Einddemper weg
Gechipt

Ben benieuwd! Suggesties welkom.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Als het roetfilter leeg is, en je hebt geen einddemper klinkt het wel wat harder ja.
Niet extreem hard het gaat best zacht nog vind ik. (zelfs de politie zou dit nog oke vinden)
Op het moment dat je een downpipe hebt, en je einddemper is ook weg gaat het wel erg hard.
Zelf rijd ik ook met downpipe + rechte pijp naar achter, mooi geluidje :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
en een mooie zwarte roet wolk denk ik :mrgreen:?

Haha als je vol gas geeft uit een laag toerental dan rookt die wel wat ja.


Ah, op die manier!
Heb hier nog filmpje van mijn auto waarbij de roetfilter dus open is gehaald en leeg gemaakt, en einddemper verwijderd, dat klinkt dus zo.
video
Kan binnekort nog wel even een video maken met downpipe geluid dat klinkt een stuk beter.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Joey070
Haha als je vol gas geeft uit een laag toerental dan rookt die wel wat ja.



Heb hier nog filmpje van mijn auto waarbij de roetfilter dus open is gehaald en leeg gemaakt, en einddemper verwijderd, dat klinkt dus zo.
video
Kan binnekort nog wel even een video maken met downpipe geluid dat klinkt een stuk beter.
Laat is horen joh, ben benieuwd!!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Haha als je vol gas geeft uit een laag toerental dan rookt die wel wat ja.



Heb hier nog filmpje van mijn auto waarbij de roetfilter dus open is gehaald en leeg gemaakt, en einddemper verwijderd, dat klinkt dus zo.
video
Kan binnekort nog wel even een video maken met downpipe geluid dat klinkt een stuk beter.
We hebben overigens bijna een identieke auto :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Hoe zit het met APK als je het DPF weg laat halen/leeg laat halen? Komtie dan nog probleemloos door de roetmeting? Zit erg te dubben om die van mij leeg te halen en uit te schrijven..
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Bij mijne zeggen ze er niks van ik rijd al 2 jaar zonder, maar als ik zou willen kan ik het ook bij de rdw aangeven omdat mijne van voor 2011 is.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Moet er op zitten volgens de regels.

Maar als die leeg is en ze weten het niet is het goed keur, want bij de apk moet je visueel controleren.

Als er geen foutcodes in staan en de readiness code is goed( bij de apk lezen ze hem uit en dan moeten er een aantal dingen goed zijn)
Dan is dit goedkeur.
Mocht er wel iets zijn dan gaan ze roet meten, en dan is het de vraag of die er doorheen komt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!