Geluid met rijden

Laszlo

Bekend lid
1,164
480
89
Leden van het forum.

Lang geleden dat ik iets gepost heb!
Vaak is het positief en gezellig wat ik te melden heb.
Echter is dat nu niet het geval, ik reed zojuist op de snelweg en ik merkte dat mijn stuur begon te trillen. Nadat het zo heftig werd ben ik langs de snelweg gaan staan. Ik dacht aan een lekke band ofzo. Dit was allemaal niet het geval, niks hing los. Niks te zien!

Ik reed vervolgens niet harder dan 10km per uur naar huis. Waarbij ik om de seconden een "kloenk" voelde en hoorde. Het kwam achter de pedalen vandaan. Als ik mijn raam open deed hoorde ik het niet (buiten dus) hoe harder ik reed hoe sneller de kloenk ging (logisch wel)

Wat is dit?
Stuurstang?

Morgen maar langs de garage..... zucht
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Heb momenteel niet de tijd om zelf te gaan onderzoeken jammer genoeg. Ga hem dadelijk wegbrengen!

Komt altijd goed ;) hoop alleen dat het me geen fortuin gaat kosten
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
@Robin-1991

MAAT.
Gedaan wat je zei en mijn wiel zat gewoon los.
Opgekrikt en eraan gewrikt en alle bouten behalve de slotbout zaten gewoon echt helemaal los.

Wss wouden ze er dus vandoornmet mijn velgen en stuitte ze toen op de slotbout.


Man man man man.
Bedankt man!!! Scheelt weer poen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
@robin

MAAT.
Gedaan wat je zei en mijn wiel zat gewoon los.
Opgekrikt en eraan gewrikt en alle bouten behalve de slotbout zaten gewoon echt helemaal los.

Wss wouden ze er dus vandoornmet mijn velgen en stuitte ze toen op de slotbout.


Man man man man.
Bedankt man!!! Scheelt weer poen
Maat in wat voor buurt woon jij man dat je dit soort dingen hebt :eek:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo en VM407
ik zou maar even goed laten checken, grote kans dat er meer kapot is nu vanwege het doorrijden.
Denk aan je boutgaten in je wiel welke denk ik wel ovaal zijn ondertussen.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!