Gekocht: POLO GTI AW, een aantal vragen!

Hallo!
Afgelopen dinsdag een POLO GTI AW aangeschaft (zie foto 1)! Heel erg blij mee , ben nu op zoek naar actieve Polo (GTI) AW communities / whatsapp- en/of facebook groepen, ben benieuwd !

Daarnaast; suggesties voor vervangende “shift paddles”? Vind de standaard paddles te laag zitten waardoor ik het stuur niet optimaal vast hou.
Bekenden hebben vervangende van Aliexpress (zie foto 2), deze plaats je als vervanging van de standaard paddles, dit wil ik ook (niet plakken op de standaard paddles). Ben alleen opzoek naar een OEM look, geen kitscherige zoals deze, suggesties? (Hoeft geen Carbon OID te zijn, voorkeur zilver, grijs, zwart)

Bedankt alvast!
Noël
 
VOLKSWAGEN  POLO GTI AW 2018  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: @MK6.Polo.GTI_
Hallo!
Afgelopen dinsdag een POLO GTI AW aangeschaft (zie foto 1)! Heel erg blij mee , ben nu op zoek naar actieve Polo (GTI) AW communities / whatsapp- en/of facebook groepen, ben benieuwd !

Daarnaast; suggesties voor vervangende “shift paddles”? Vind de standaard paddles te laag zitten waardoor ik het stuur niet optimaal vast hou.
Bekenden hebben vervangende van Aliexpress (zie foto 2), deze plaats je als vervanging van de standaard paddles, dit wil ik ook (niet plakken op de standaard paddles). Ben alleen opzoek naar een OEM look, geen kitscherige zoals deze, suggesties? (Hoeft geen Carbon OID te zijn, voorkeur zilver, grijs, zwart, in allimiunium, zie foto 3).

Bedankt alvast!
Noël1700690413414.png1700690392023.png
 
VOLKSWAGEN  POLO GTI AW 2018  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!