Geklop\gekraak uit nieuwe hoedeplankspeakers/sub

Goedemorgen,

Ik heb een probleem, Ik heb een Toxic TX 1200 versterker en heb onlangs een 350W SUB aangesloten, deze heb ik bridged aangesloten en het werkt top!,
Ik miste nog wat geluid achterin dus heb ik gister bij de Halfords twee 400W (6x9) speakers gekocht en deze in mijn hoedeplank gemonteerd.

Toen ik de auto in zijn contact had gezet had ik zachtjes de radio aangezet om te testen of ze het deden. ze deden het wel, maar ik hoorde een hoge zoem door de twee hoedeplankspeakers, dus ik heb internet afgezocht en had gelezen dat dit kan komen door te dunnen speakerkabels, ik ga vanmiddag dikkere kabels halen dacht ik toen.

Dus toen ik ze wilde halen startte ik de auto en hoorde ik mijn speakers achter ratelen/kloppen/hoge tonen toen ben ik uitgestapt om te kijken welke boxen het waren, het waren zowel de SUB als de twee nieuwe 400W speakers, die speakers heb ik direct losgekoppeld

Weet iemand wat dit is? en hoe ik dit op kan lossen
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Het kan ook komen dat de voeding en de tulp kabels die vanaf de radio naar de versterker gaat door de style naar achter loopt .(langs de zelfde kant)
Dus kort samen gevat, tulp langs de passagiers kant naar achter en de voeding via de bestuurders kant naar achter. Dan is kans groot dat het is opgelost!
Zal ff niet weten hoe ik het beter kan omschrijven[emoji14]
 
wat wil je met een condensator oplossen? meer stabiele spanning naar je amp? die mag dan wel een enorme capaciteit hebben om 350W (RMS?) aan sub aan te sturen.

probeer eens wat krisrock zegt. waarschijnljik heb je storing door een voedingskabel of aardelus op je signaal (speaker) kabels.
 
Ja ik heb de rode en de RCA langs een kant, ik ga vanavond alles loshalen en opnieuw aansluiten en de rode + links en mijn RCA rechts naar achter trekken

De condensator is 1.0 Farad
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Ik heb alles losgehaald en opnieuw de rode plus naar achter getrokken via de andere kant,

Helaas... het werkt niet.

Ik heb de 400W hoedenplank speakers weer losgekoppeld en mijn subwoofer weer op de originele manier aangesloten op mijn versterker,,
Jammer genoeg gaat mijn sub nu ook raar doen. hij begint als een idioot te kloppen al ik de auto aanzet, dit was hiervoor niet zo..

Ik ga vanmiddag naar een vage kennis, die weet misschien hoe hij die klopgeest kan verdrijven en normaal geluid uit mijn speakers weet te pompen
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
Ik heb nu een nieuw kabelset besteld, 35mm kaar er zitten ook rca kabels bij, een grijze aansluiting en een zwarte, maakt het nog uit welke kleur er in welke poort gaat? Of is het goed zolang de zelfde kleur op de radio in de zelfde kleur op de versterker zit
 
Volkswagen  Polo 9N  1.2 12V 64PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!