Geen contactnamen in telefoonboek bij bluetooth module

Hoi iedereen, ik heb sinds een maand een RCD 510 geïnstalleerd in mijn polo, een bluetooth module zit er al langer in. Voor de 510 was deze icm een RCD 310, wat overigens perfect werkte, maar bellen ging natuurlijk niet. Nu dit met de 510 wel zou moeten werken, komt het telefoonboek precies niet goed door. Het ziet er namelijk zo uit:

IMG_1757.jpg
IMG_1758.jpg

Elk contact wordt weergegeven door 3 puntjes en als je erop klikt zie je een hele gekke naam bovenaan samen met de nummers, terwijl deze in de vakjes horen te staan neem ik aan... Uiteraard staat in mijn gsm alles qua naam en nummer bij een contact in het juiste veld daarvoor. Gek genoeg zijn de namen wel zichtbaar bij de lijst van gemiste oproepen? Ik heb bij de instellingen het telefoonboek al eens verwijderd en nadien terug helemaal laten synchroniseren, maar dit hielp niet.

Iemand die hier raad mee weet? Mijn gsm is een iPhone 7 en de bluetooth module heeft onderdeelnummer 5K0 035 730 D.
 
Had al verschillende dingen geprobeerd, maar door jullie reacties heb ik nogmaals alles gedaan. Heb op gsm het bluetooth apparaat verwijderd zodat hij terug vanaf 0 begint. Hielp niet. Telefoonboek laten updaten. Hielp niet. Fabrieksinstellingen op de radio gedaan. Hielp niet... Fabrieksinstellingen op mijn gsm ga ik niet doen, maar daar ligt het 99% zeker ook niet aan. In andere auto's met bluetooth nooit problemen gehad. Het is echt enkel de contactenlijst op de radio... Als er iemand belt verschijnt mooi de naam... Nog iemand ideeën? :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!