Gasresponse, meer verbruik?

Geachte leden,

Ik heb laatst mijn auto gechipt van 90 pk naar 140 pk (heel tevreden mee) en ook de gasresponse laten aanpassen in vcds van normal naar audi mode , alleen ben ik tevreden met het verbruik. Ik ben laatst naar Parijs gereden voordat ik ging vertrekken Wynss injector cleaner erin gegooit en getankt en bij aankomst was mijn tank al bijna leeg afstand is 443 km. Nu zal iedereen zeggen dit is toch normaal, voordat ik hem had gechipt was mijn tank nog vol 1 streepje na. Ik heb m op cruise gezet op 100 km en verbruik geeft aan 23 km/l, is dit normaal?. Ik weet dat het natuurlijk van belang is van mijn rechtervoet en bandenspanning maar dit is ook in orde / onder controle
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Wat was de windrichting? Klinkt stom maar met mijn vorige auto (jetta 1.6 8v) kon ik parijs net halen met tegenwind en met wind mee had ik ook nog 1 streepje over
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4TDI Bluemotion CUSA 
  • Haha
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!