skytunecross
Lid
Hallo,
Heeft er iemand misschien n link voor mij van n garagepoort openerknop voor de 9N3?
BVD Marcel
Heeft er iemand misschien n link voor mij van n garagepoort openerknop voor de 9N3?
BVD Marcel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja, ik zie ze wel voor de 6RZe hadden ze eerst bij deze site CarStyle4you
maar nu niet meer :S
het gaat mij niet om t oplichten. Ik wil n werkende zodat ik zo mijn garagepoort vanuit n druk op de knop kan openen. Er hoeft in feite helemaal geen afbeelding op te staan.Je kan ook een stickertje laten maken, het jammere is alleen dat deze dan niet 'oplicht' zoals de rest van de knoppen
het gaat mij niet om t oplichten. Ik wil n werkende zodat ik zo mijn garagepoort vanuit n druk op de knop kan openen. Er hoeft in feite helemaal geen afbeelding op te staan.
Mooi projectje
![]()
Ik wil bovenstaande aanschaffen en dan gebruiken om mijn us modules mee aan te sturen
Dat moet dan icm een flip flop converter:
![]()
En een relais![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.