garagepoort opener

Ik ben hier ook wel geinteresseerd in!
Hebben thuis ook een automatische garage deur en het zou makkelijk zijn als ik die kan openen door een knop in het dashboard ipv afstand bediening.
Het oog wil ook wat he!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
kan iemand misschien uitleggen hoe dit werkend te krijgen?
heb een garage opener van noviferm met een afstandbediening (1 knopje is voor open-dicht-pauze en de andere voor het licht aan te zetten)

remotecontrolsandhandse.jpg
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Ik heb dezelfde.
Je maakt t kastje open en haalt t printplaatje eruit.
Op t bovenste knopje (open/dicht) soldeer je 2 dunne kabeltjes(hele dunne soldeerstift).
Je laat de blauwe knopjes uit de AB, hier kunnen de kabeltjes door naar buiten als de AB weer dicht is.
Zoek n plekje achter t dashboard waar je de AB met klitteband vastzet i.v.m. batterijwissel.
Leid de eerder gesoldeerde kabeltjes naar de opening van de schakelaar en verbind ze met de schakelaar.
 
Mooi projectje :)

blinddeckel_vw_polo_6r_playboy-1.gif


Ik wil bovenstaande aanschaffen en dan gebruiken om mijn us modules mee aan te sturen Big Grin

Dat moet dan icm een flip flop converter:

701240_BB_00_FBEPS_1000-1.jpg


En een relais :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!