Garage en topic samenvoegen, heb je geen garage maak deze dan aan ;)

Voorstellen voor verbetering van Mijn Garage:
- Misschien is het mooier om de vakken waarin de modificaties komen in Mijn Garage breder te maken, misschien zelfs de volle breedte van het topic.
- Modificatiecategorie "VCDS programmeringen" toevoegen
- (Modificatie)categorieën toevoegen waarvan je zelf de naam/omschrijving kan geven.

Natuurlijk weet ik niet of deze dingen nu allemaal mogelijk zijn, anders kun je ze doorgeven aan de makers van de Garage Plus vBulletin Plugin die jullie gebruiken.
 
Voorstellen voor verbetering van Mijn Garage:
- Misschien is het mooier om de vakken waarin de modificaties komen in Mijn Garage breder te maken, misschien zelfs de volle breedte van het topic.
- Modificatiecategorie "VCDS programmeringen" toevoegen
- (Modificatie)categorieën toevoegen waarvan je zelf de naam/omschrijving kan geven.

Natuurlijk weet ik niet of deze dingen nu allemaal mogelijk zijn, anders kun je ze doorgeven aan de makers van de Garage Plus vBulletin Plugin die jullie gebruiken.

We zouden graag diverse modificaties aan de software toevoegen maar helaas is dit niet mogelijk. Ook doet de leverancier hier erg moeilijk over, zo hebben we al twee andere punten uit staan maar ik verwacht dat die pas behandeld zullen worden in een nieuwe versie. En dat betekend weer aftikken waarschijnlijk. We zullen jullie op de hoogte houden.
 
Mijn garage is... WEG?!

Ik had 'm helemaal vol staan. Net nog wel 5 á 6 berichten in gepost. Fotootjes toegevoegd en alles. En nu is 'ie zoek. En als ik in mijn profiel bij "alle posts van wildcard" kijk, staan daar mijn garage-topic-posts daar ook niet meer tussen.

En zelfs m'n bookmark is stuk!


http://www.mypolo.nl/forum/mijn-gar...-volkswagen-polo-6r-teaser-10.html#post103411

Code:
Ongeldig(e) Discussie opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.

Een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Dus hier een bak plaatjes :'(





























 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk allemaal die plaatjes maarruh:

stoutliegbeest-1.png
 
Ja! Exact dat heb ik gedaan! Op de hoofdfoto stonden natuurlijk nog de oude velgen.

EDIT: heb ook een nieuwe toegevoegd, maar die lijkt nog niet "actief" ofzo, want als ik vervolgens uit de edit-modus ga, zie ik 'm niet meer. 't Is die foto met de nieuwe velgen, en de martinitoren op de achtergrond..

EDIT2: nu had ik twee hoofdfotos toegevoegd, en toen leek het weer even te werken. Toen weer 1 van de twee verwijderd.. en guess what.. topic is weer weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gedaan, je eerste post is weg, hierbij de inhoud voor als je er nog wat mee wilt doen

Hey iedereen,

Nu ik hier op het forum al een tijdje aan het rondneuzen ben
is het eens tijd geworden dat ik mezelf eens voorstel.

Mijn naam is Kevin ben 24j en ik kom uit Gent (Belgie)
En sinds een half jaartje rij ik rond met een Polo 6R.
Het is mijn eerste wagen die ik zelf gekocht en verzekerd heb. :grin:

Het is dus deze blauwe Polo 6R geworden.
Een highline versie met de 1.6 TDI 77kw/105pk motor erin.
Ik heb enkele opties bovenop het highline packet genomen.
Waaronder de sportophanging, cool & sound (rcd-510) en het multifunctioneel stuur.
Keuze voor een diesel was overduidelijk aangezien ik makkelijk meer dan 30.000Km per jaar rij.

Verder ben ik al eens bij Skytune (Maldegem) geweest voor een nieuwe uitlaatlijn.
En bij Apec (Deinze) voor een vermogenmeting (zie laatste picture)
Blijkt dat ik nu al op 116Pk en 278Nm, zit na chiptuning zou dat 140+ Pk moeten worden.

Er zijn nog wel enkel dingen die ik wil veranderen aan mijn auto.
- sportluchtfilter van k&n of bmc + chiptuning
- velgen (ik dacht aan de nieuwe polo gti 17" velgen)
- Bluetooth module van kufatec voor de rcd-510
- en eventueel een beetje verlagen

Hier zijn de foto's !!!

[resize=600:2xed1qq8]http://users.telenet.be/twisted/Polo%206R/Polo%206R%20(1).JPG[/resize:2xed1qq8]
[resize=600:2xed1qq8]http://users.telenet.be/twisted/Polo%206R/Polo%206R%20(2).JPG[/resize:2xed1qq8]
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!