Garage en topic samenvoegen, heb je geen garage maak deze dan aan ;)

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Ik heb bij een aantal leden heb ik het Mijn Polo topic al samengevoegd met de bij behorende garage. Aangezien die vrij bewerkelijk is vraag ik jullie hulp. Wil jij ook je Mijn Polo topic en garage samen hebben post dan het volgende;

Mijn Polo topic: (link)
Garage: (link)

Uiteindelijk is het de bedoeling dat alle Polo's in de garage terecht komen dus wie wil er nou lang wachten? Posten maar Big Grin

Voorbeeld eindresultaat: http://www.mypolo.nl/forum/showthread.php?5073-Maik-s-9N-Mit-liebe-zum-Detail-2002-Volkswagen-Polo

Let op! De 1e post van je Mijn Polo topic word hierdoor verwijderd! Wil je deze toch bewaren kopieer de tekst dan even naar een 2de post!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!