Garage en topic samenvoegen, heb je geen garage maak deze dan aan ;)

Waar doe ik dat? Boven bij Garage zie ik geen optie en als ik naar het forum deel ga en op Mijn Garage klik zie ik boven in ook geen optie (waar in andere forum delen de 'Nieuwe Discussie Starten' knop staat).

Zit ik er nou zo overheen te kijken?
 
Waar doe ik dat? Boven bij Garage zie ik geen optie en als ik naar het forum deel ga en op Mijn Garage klik zie ik boven in ook geen optie (waar in andere forum delen de 'Nieuwe Discussie Starten' knop staat).

Zit ik er nou zo overheen te kijken?

Je gaat eerst naar "Gaarage" rechtsboven. Dan kom je op de pagina die volstaat met foto's. Dan ergens linksboven klik je op "My Garage" en dan staat er in het midden aan de linker kant "Add Vehicle".
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!