Voorstellen Fz-errie - Polo GTI 6C

@RodePoloGTI : Als je op onderstaande link klikt, zal je vraag denk ik beantwoord worden.

 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Hoe hard is de auto met verlaging? Ik heb nu standaard gehouden en vindt het nu nog te doen (moet niet harder worden).
Morgenmiddag, donderdag 26 maart, worden de H&R verlagingsveren gemonteerd. Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het eruit gaat zien en hoe het rijdt. Hopelijk wordt het niet al te stug........ Ik hoop er morgenavond meer over te kunnen vertellen.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Hoe hard is de auto met verlaging? Ik heb nu standaard gehouden en vindt het nu nog te doen (moet niet harder worden).

Morgenmiddag, donderdag 26 maart, worden de H&R verlagingsveren gemonteerd. Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het eruit gaat zien en hoe het rijdt. Hopelijk wordt het niet al te stug........ Ik hoop er morgenavond meer over te kunnen vertellen.
Ik wil je niet "bang"maken, maar men zegt ; H&R is stug Eibach is comfi. Beide is stugger dan origineel.
Echter, het rijd echt veel beter !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Ik heb ook gelezen dat H&R stugger is dan Eibach, maar Eibach ging mij net niet laag genoeg ten opzichte van het originele onderstel. Vandaar mijn keuze. Verder is het natuurlijk ook een persoonlijk iets. Wat de 1 te hard vindt, vindt de ander nog redelijk. Ik ga het morgen merken........... Hopelijk valt het mij mee.
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Ik heb ook gelezen dat H&R stugger is dan Eibach, maar Eibach ging mij net niet laag genoeg ten opzichte van het originele onderstel. Vandaar mijn keuze. Verder is het natuurlijk ook een persoonlijk iets. Wat de 1 te hard vindt, vindt de ander nog redelijk. Ik ga het morgen merken........... Hopelijk valt het mij mee.
Ja snap ik! Dat dilemma had ik ook. Op mijn vorige polo had ik een vaste verlagingsset van ap, daar had ik nog net geen hernia van. Dus ik ging voor safe :--)

Hopelijk bevalt de set je goed!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Fz-errie
Persoonlijk vond ik eibach niet echt heel stug, maar ik werd gek van alle oneffenheden op de weg die je zo goed voelt icm 17inch velgen.

Dit gaf mijn de rede tot originele veren.

ik hou van comfort en de originele veren moest ik in het begin ook aan wennen.

Ik hou het ook de originele, kan mijn geld beter gebruiken. RamenTinten ofzo :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Vanmiddag de H&R veren gemonteerd bij Stroeve Motorsport. Optisch is het voor mij precies goed, wielkasten redelijk gevuld maar niet overdreven. Drempels vormen ook geen probleem. Ook wat het comfort betreft ben ik tevreden. In de normale stand blijft het voor mijn gevoel behoorlijk comfortabel. In de sportstand wordt het behoorlijk stug, maar dat was met de originele veren eigenlijk ook al zo. Kortom, ik ben er erg tevreden mee:).


Stroeve Motorsport 01.jpg
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!